Hallo, Ik ben jaren geleden al eens op deze site geweest in 2007lol. Ik ben mama van drie kindjes en gaan nu graag op naar de vierde ik had mijn mirena 3 juli laten zetten maar dit is toch echt geen succes. Toen hebben we besloten hem te laten verwijderen en te gaan voor toch een vierde wonder. 9 januari is hij verwijderd met veel pijn ..... (blij t eruit is) de huisarts kon de draadjes niet vinden.. dus naar gynecoloog! deze kon m met echo snel vinden... wat bleek t was gekanteld en was al een deel ingegroeid:x die dag heb ik klein beetje bloedverlies gehad daarna een dag niks en nu al twee dagen bloed verlies... Vanaf wanneer kan ik mijn vruchtbare dagen kunnen tellen? ben ik nu ongesteld of is t van verwijderen? groetjes
Ik had ook een mirena spiraal en heb hem in augustus laten verwijderen. Na 2 dagen plotseling heftig bloedverlies. Grote stolsels enz. Dit was volgens mij van het verwijderen. Dit heeft een paar dagen geduurd. Toen een week niets en toen weer bloed dit was mijn menstruatie denk ik. Ben daarna regelmatig ongesteld geworden met ong 28 dagen ertussen op het laatst iets korter. Heb bewust 3 maanden gewacht voordat we begonnen voor een 2e kindje. 2e ronde zwanger (eigenlijk 1ste want 1ste ronde niet bewust rond eisprong geklust) Moet wel zeggen dat ik de mirena 1 jaar heb gehad en ook erg blij was dat hij eruit was! Wat een ellemdig ding!! veel buikpin en bloedingen gehad. Hopelijk wordt je snel zwanger!
hallo baby14, ik heb hem niet zo lang gehad maar inderdaad een ellendig ding nooit meer!!!! voor ik hem liet plaatsen hoorde ik zoveel goeds erover, maar sinds ik m had alleen maar ellendige dingen en overkwam mij ook:x ik had de dag van verwijdering wat bloedverlies, nu al drie dagen flink! en met stolsels en pijn steken rond baarmoeder niet te zuinig. Gisteren kreeg ik die steken en voelde me totaal niet goed. Je bent toch aardig snel zwanger geworden gelukkig! gefeliciteerd meid. hoop ik ook snel zwanger mag zijn. Groetjes
Ik heb mijn spiraaltje ook 9 januari laten verwijderen. Dag erna wat Bloedverlies en heel erg misselijk. Nu alleen nog een beetje weeïg inijn buik maar verder niets. Het spiraaltje is Mij ook erg goed bevallen en geen klachten gehad. De week voor het verwijderen was ik een beetje ongesteld, kan ik vanaf die datum tellen, dus vegende week een eisprong of Werkt het niet zo?
hallo danif, Haha grappig zelfde dag verwijderd! Ik weet niet hoe je moet rekenen is voor mij ook een raadsel. Laat je ons op de hoogte leuk mekaar te volgen. groetjes
Ik heb op 17 dec na 2,5 jaarmijn mirena er uit laten halen. Ik werd gelijk de dag erna ongesteld, het was tenminste een goede bloeding van een dag of 4 inl menstruatie krampen e.d.... nu is vandaag dag 26, had altijd cyclus van 26 dagen... maar witte test, maar (tot nu toe) ook geen bloed... heb op 3 januari een flinke steken onder in mijn buik gehad, als dit mijn ei sprong geweest is dan zou mijn nod pas donderdag of vrijdag zijn...grr vreselijk die onzekerheid.. nu trouwens wel ongi-achtige krampjes... maar dat had ik bij de oudste ook de week voor mijn nod.. ga er voor alsnog maar vanuit dat ik vandaag nog ongesteld word.. Succes allemaal!
Ja ik ben ook benieuwd naar jouw ervaring Mijn vriendin is na 2 weken ongesteld geworden en daarna direct zwanger. Daar hoop ik ook op!
ik kan zeggen ik niet echt meer vloei...wie weet nog vandaag..... Ik was normaal dag of vier ongesteld dus hopen dit de ongesteldheid was! Dus om de dag klussen haha ja spannend allemaal he? hoop ook het bij ons zo snel gaat al bij die vriendin van jou groetjes
Ja daar hoop ik ook op!!! Ik voel me weer helemaal mezelf, geen misselijkheid meer. Om de dag klussen en we zien wel of het direct raak is
Hai dames, mijn spiraaltje wordt er donderdag (hopelijk) uitgehaald, heeft er dan ruim 4,5 jaar ingezeten. Spannend! Bij de eerste 2 kinderen was ik telkens de 1e ronde zwanger, dus ik ben erg benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren. Ben al ruim 4 jaar niet meer ongesteld geweest, heb maar ovulatietesten besteld om na te gaan wanneer ik mijn ei heb. Leuk om elkaar zo te volgen!
wij proberen het nog ff zonder ovulatietesten en kijken wat er gebeurd. het blijft sowieso altijd de vraag he? hier mijn geschiedenis qwa hoe zwanger geworden enz. miss wel leuk. 1e zwangerschap; meisje (19-mei-2006), door de pil heen.... kwam ik pas achter toen ik net tien weken gepasseerd was 2e zwangerschap;zoon(24-okt-2009), gepland. 3e zwangerschap ; meisje (12-10-2012) ook door de pil heen en ben tijdens pil gebruik bijde keren niet ziek geweest geen diaree niks.... maar ben super blij met al mijn kids nu nog een spruitje erbij
hier weer een update hier twee dagen slijmverlies.. en sinds paar uur wisselend zwaar duizelig net tegen flauwvallen..... iemand die dit herkent
Na het verwijderen van mijn spiraal in februari 2013 een paar dagen bloed verloren, en voelde me niet helemaal top. Daarna rustig een paar maanden afgewacht hoe mijn menstruatie zou worden, die was met twee maanden weer terug en normaal. Toen was ik in juni zwanger. En nu, nog een paar weekjes wachten op ons kleine meisje. Maar geef je lichaam even de tijd om alle processen weer op te starten
heb t erover gehad met mijn huisarts en gynecoloog... hihi ik heb mijn mirena maar maand of vier gehad dus zou ik niet tot heel weinig van merken qua uuuhh afkicken haha maar we kijken niet naar vruchtbare periodes zijn alleen dingen die opvallen. en vond het raar ik zo ontiegelijk duizelig was... viel bijna flauw zou maar zeggen fijn je zo snel zwanger werd
Ik voel op dit moment helemaal niets. Als ik tel vanaf de dag dat ik ongi was (toen mijn spiraal erin zat) moet ik nu ongeveer mijn eisprong hebben. Manlief en ik klussen netjes om de dag, dus afwachten maar
weer iets erbij waar ik mijn vraagtekens bij zet..... lichtbruin, rozig bloedverlies...hmmm en zware onderbuik... Zware onderbuik ja kan ik me inbeelden maar lichtbruinig met rozige afscheiding?? Nog nooit gehad! zou dit een innesteling zijn? En wanneer zou ik kunnen testen zijn de vragen die blijven ronddwalen.... andere al wat rare dingen?
Je zou ook ongesteld kunnen worden. Was je met je spiraaltje ongesteld? En zo ja hoeveel weken geleden? Of is het niet echt bloedverlies?
toen ik m verwijderde was ik net twee weken van de ongi af... En nee t is niet echt bloedverlies... lichtbruine vlek met roze vlek erin....hmmmm