Zat gister avond op de bank naast m'n mannetje, had mijn dochter net op bed gelegd en zaten naar een spannende turkse serie te kijken (ezo gelin) Zo rond een uur of acht voelde ik de kleine Herkende het meteen van de vorige zwschap! Zo'n ontroerend moment zo saampies, heb er echt naar uitgekeken om dat weer te voelen.... jessica
Ik kijk er ook zo naar uit. Ik zit elke avond na het eten te concentreren of ik wat voel. Maar helaas pindakaas, ik moet nog even wachten. Geniet lekker van de beweginkjes
Bij een tweede kindje herken je het, en voel je het eerder. Was bij mijn dochter een week of 18 toen ik het voelde, dus misschien voel jij het ook snel miss x jessica
heerlijk he ik voelde hem ook toen hij 15 weekjes was, dit is pas mijn eerste kind maar toen ik het voelde wist ik gelijk dat het me beeb was, soort van moeder instinct hihi geniet er nog maar lekker van, nu mag ie best wel even ophouden . hij is zooooooo druk vandaag
hey hey volgens mij heb ik mijn kleine ook gevoeld. 5 keer hele kleine schopjes. Jammer genoeg was mijn man niet bij me, maar had hem gelijk gebeld. Het was echt een heerlijk gevoel. Ik vind het zoo schattig
Lijkt mij ook zo bijzonder om je kleintje te voelen! Ik wil ook! Nog maar even geduld...vooruit dan maar...