Pijn bij lies linkerkant vanmorgen licht bloed verlies bij afvegen wie herkent dit bij innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door summertime1975, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ik heb dit regelmatig na eisprong;) ook die steken in Lies. Bij de eisprong kan wat bloed vrij komen wat zich vermengd met cervixslijm.lichtroze. innesteling bloeding is later al snap ik je hoop daarop wel. Dat neemt niet weg dat je nu alsnog bevrucht kan zijn maar dat merk je echt pas later.

summertime1975 vindt dit leuk.
  2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.020
    15.627
    113
    Nabij Utrecht
    Ts, wanneer was de eerste dag van je menstruatie??

3. summertime1975

5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw

Bedankt voor je tekst en mooie uitleg
    Ik heb geen slijm gezien wat ik wel eens eerder mee gemaakt hebt dus je eisprong
    Ik kan dit ook niet echt omschrijven
    Ik heb dit wat ik even had ook op het laatst bij mijn ongesteldheid gehad maar dan ook echt op het laatst moment of dit van mijn baarmoeder wand af kwam daarom zo apart maar ik wacht het af en zie wel wat er gaat gebeuren
    In ieder geval super lief al deze antwoorden
    X

4. summertime1975

5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Zondag 10 februari was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie en ongeveer tot woensdag aangehouden meestal heb ik meer dagen zo n 4 a 5 dagen met bloed en ook veel met douchen en dat was deze keer ook veel minder dus ik ben benieuwd hoe dit afloopt en zwanger worden blijft altijd een wonder
    Bedankt voor je berichtje

5. summertime1975

5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw

Dank je wel voor je berichtje ik wacht het af maar lies pijn heb ik zelf nog nooit mee gemaakt vandaar dat dit me opviel en ik voel me nu toppie geen pijn of iets gewoon afwachten:)

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.020
    15.627
    113
    Nabij Utrecht
    Dan zit je idd nu op cd 18 en is je eisprong dus hetgeen wat je gevoeld en gevloeid hebt.

7. RoosAnne

RoosAnne Actief lid

23 feb 2018
    235
    231
    43
    Vrouw
    Ja, dat is dan zeer waarschijnlijk.
    @TS: Het enige wat je kunt doen is
    afwachten, maar heb maar niet te veel hoop, want de kans is echt minimaal dan.
    Je lichaam kan gekke dingen met je uithalen.

Deel Deze Pagina