Hey dames! Mag ik even mij verhaal kwijt? Wij zitten ondertussen in de 4de ronde. In mei ben ik voor het eerst ongesteld geworden na het stoppen van mijn pil. 2 Weken na deze menstruatie ben ik opnieuw ongesteld geworden. De maand nadien heb ik duidelijk mijn eisprong gevoeld en ben ik mooi optijd na 27 dagen ongesteld geworden ( 7 juli). Net zoals voor ik begon met de pil. Nu zou ik dus terug ongesteld moeten geweest zijn op 3 of 4 augustus. Echter ben ik niet zeker of ik een eisprong heb gehad, ik heb niets gevoeld, heb geen gevoelige tepels gehad rond mijn eisprong ( dit had ik de andere 3 keren wel altijd) en heb ook geen opvallend slijmerig witverlies gehad. Op dit moment heb ik nog steeds geen menstruatie. Ik voel me ook helemaal niet zwanger, zie of voel niets aan mijn borsten. Ik ben wel erg moe, maar voor de rest niets! Soms wel wat onpasselijk als ik vieze dingen zie of als ik er aan denk. Maar eigenlijk is dit te verwaarlozen. Het is niet dat ik echt misselijk ben. Ik voel me gewoon even draaierig en niet goed als ik er aan denk, maar is 2 minuten later al weer over. Ik heb al 1 keer getest ( wanneer ik 2 dagen overtijd was), deze test was negatief. Nu weet ik echt niet wat ik moet doen. Kan het zijn dat ik geen eisprong heb gehad? Ben ik toch zwanger? Als ik niet zwanger ben, wanneer zal mijn menstruatie dan doorbreken? Als ik niet zwanger ben, goed, maar dan zou ik graag verder gaan... Hebben nog meiden dit gehad, dat ze zo erg overtijd waren, dat ze niets voelden, maar toch zwanger waren? Of zijn er nog meiden die na enkele duidelijke gevoelde eisprongen, plots geen eisprong voelen en hadden jullie dan een eisprong of niet? Groetjes!
Hoi. Echt helpen kan ik je niet, maar ik ben wel iemand die niet altijd haar eisprong voelt. Bij mij is het ook steeds anders. Intussen be ik drie jaar bezig, dus ik heb er al heel wat gehad! Soms slijm, soms niet, soms last van mijn boobies, soms niet, enz. Soms een paar keer achter elkaar wel en dan weer een paar keer niet. Ik kan er geen touw aan vast knopen! Toch heb ik elke keer een eisprong gehad. Ook als ik niets voelde, bleek uit een echo dat ik wel een eisprong heb gehad. Maar....... Ik ben ook elke keer wel ongesteld geworden op de juiste tijd. Je bent nu 11 dagen over tijd en je hebt op dag 2 een testje gedaan. Ik zou nig een testje doen en evt. Over een week nog een keer. Als je volgende week nog geen positieve test hebt en nog niet ongesteld bent, kun je even langs de huisarts. Misschien dat deze bloed kan laten prikken? Ik hoop dat je snel uit de onzekerheid bent! Liefs Daisy
Hoi Calimer, Heel erg frustrerend allemaal hé. Temp je niet? Wij zitten nu in onze 5e ronde. Ik heb na het stoppen met de pil 2x mijn eisprong gevoeld. Verder ook niet. Symptonen waren er de ene keer wel, andere keer niet. Wat ik wel iedere x overduidelijk heb, zijn ontzettend pijnlijke tepels. Nu je dat eerder wel hebt gehad, zou het misschien kunnen betekenen dat je nog geen eisprong hebt gehad. Je zou morgenochtend even je temp kunnen opmeten. Meestal ligt het rond of net onder de 36.5 voor je eisprong en net daarboven na je eisprong. Dit wisselt natuurlijk erg per persoon, maar je zou het kunnen proberen. Gewoon vanaf nu je temperatuur bijhouden. Er zijn meiden waarbij je pas een week na je nod een positieve test krijgt, maar weet niet of dat veel voorkomt. GRoetjes
Eerst en vooral al bedankt voor het reageren ! @daycey: stelt me al iets of wat gerust dat ik waarschijnlijk wel gewoon eisprong heb gehad, dat je het niet altijd moet voelen. Maar toch. Ben echt niet zeker! Zo frustrerend!! @rini: Dat heb ik inderdaad deze morgen gedaan mijn temperatuur gemeten, maar moet een nieuwe thermometer gaan kopen, want hij gaf 35,4 aan. Dat lijkt me toch wel heel erg sterk! Haha. Wist het wel al langer hoor dat hij niet goed werkt. Maar was het al weer even vergeten ! Ik zal morgen of overmorgen dus nog maar eens testje gaan halen. Maar pfft, vind het zo spannend. Ik ben er heilig van overtuigd dat ik niet zwanger ben, heel raar! Weet niet hoe het komt, misschien soort van zelfbescherming. Kan me ook niet voorstellen dat ik uberhaupt ooit zwanger zou zijn.. Echt heel raar dat ik met zo'n gevoel rond loop. Weet niet hoe het komt!
Ik heb mijn ei ook nooit gevoeld hoor, of ik dacht dat ik um voelde maar dan voelde ik een paar dagen later weer its waarvan ik dacht dat het mijn ei was. Ik zweer bij ovu testen! Maar als ik jou was zal ik nog eens testen... Misschien was je ei toch iets later en heb je de eerste keer t vroeg getest! Spannend! Ik ga voor je duimen!
Hoihoi, Fijn dat ik je toch iets gerust heb gesteld! Even een tip over het tempen. Ik las dat je dat wilt gaan doen? Dat moet heel precies gebeuren. Elke dag op hetzelfde tijdstip meteen als je wakker wordt rectaal je temperatuur meten. Dit is de meest betrouwbare manier en kun je de meest betrouwbare conclusies trekken. Verder spreekt voor zich, hoe minder secuur je ermee omgaat, hoe onbetrouwbaarder de resultaten. Als je je ei ermee wilt opsporen, moet je weten dat je temperatuur pas 1 a 2 dagen NA je eisprong stijgt. Je kunt deze manier dus wel gebruiken om te kijken of je een eisprong hebt gehad, maar is minder geschikt om je ei op te sporen om op hetjuiste momentte klussen. Bij deze d tips die ik zelf van mijn fertiliteitsarts heb gekregen, toen ik ook moest tempen!
Hahah, ja het is dan goed om even een nieuwe te kopen. En wat Daisy zegt is ook hel belangrijk. De reden dat ik ben gaan tempen is om te zien of je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad en om te zien wanneer ik het gemiddeld krijg. Het is wel erg handig voor jezelf, zeker in jouw situatie nu. Natuurlijk hoop ik heel erg voor je dat dit hele verhaal niet nodig is en je misschien binnenkort een positieve test in je handen hebt !!
Ik voelde normaal gesproken ook mijn eisprong. Maar bij mn vorige zwangerschap heb ik die juist net niet gevoelt en toen bleek k dus zwanger! Dus wie weet
Hoi, mijn cycli waren 31,32, toen ineens 39, en nu wordtie veel korter want heb mn ei een week eerder gehad, er is niets van te zeggen na stoppen pil. Zijn ovutesten niets voor je? Het kan dus per maand goed verschillen..