Hoi meiden ook ik heb sinds een paar dagen last van mijn rechterlies en eergister en gisteren (vandaag heel minimaal) raar gevoel in mijn buik..zit nu op dag 20 van de gem 26 dgn..terwijl ik de 8 mnden dat we nu bezig zijn dat nooit zo heb gehad..we wachten het rustig af Wat kan je er toch ook onzeker van worden..succes allemaal!!
Nou, je kunt er zeker flink onzeker van worden! Kon je die "knop" maar gewoon even uitzetten he, dat had makkelijk geweest..
ik ben benieuwd of het iets is, want ik heb er sinds gisteren ook last van, van die steekjes en af en toe zo'n trekkend gevoel richting boven, wachten duurt zo lang he pfffff
Hier net hetzelfde. Telkens steekjes in m'n linkerlies (kant waar ik m'n eisprong had) en achteraf een positieve test!
Bij mij klopte dit ook. Beide keren ineens een pijnlijk/trekkerig gevoel in liezen en af en toe een steek. Heb ik nooit last van tijdens mijn cyclus, behalve toen ik zwanger was! Ik ga voor je duimen!!
oh spannend! ik heb het ook links, daar was ook mijn eisprong hihi. eisprong deed trouwens ontzettend zeer! wist me op een gegeven moment geen houding meer aan te houden. ik zei voor de grap tegen mijn vriend: dat moet wel een flink ei zijn hahahaha
ik heb het ook vanaf mn eitje.. nog steeds een beetje. word wel wat minder al. spannend ik moet nog ff wachten
ik zie dat jij 1 dag eerder dan mij kunt testen. spannend he! ik ken dit niet hoor, had het alleen tijdens mijn eerste zwangerschap ik had me nog zo voorgenomen om me niet gek te laten maken door evt dingen die ik zou voelen, maar heb er toch echt wel een beetje last van, dat ik toch ga denken: misschien is het wel gelukt
Het gekke is dat ik geen last heb van mijn borsten..lies voel ik nog wel buik beetje gek..maar alles voelt deze keer anders.. Gaan jullie wachten met testen tot nod?? Ik wil dat nu ook gaan doen ( proberen) Succes!!!
Succes met testen! Ik moet nog ff wachten, maar ga zeker 4 dagen voor de nod al een test doen. Ik ben veeel te nieuwsgierig.
Ik heb het ook gehad, van die felle steken... Ik bleek zwanger te zijn (helaas MA). Nu heb ik het sinds gisteren weer en vandaag best heftig tijdens het hardlopen... Duim voor iedereen dat het een goed teken is!!
Ik hoop dan maar dat het een goed teken is, want als het mag sluit ik me aan bij jullie. Ontzettende steken rond bij bm, ik werd er gewoon naar van en nu dus een continu drukkend gevoel vanuit mijn liezen naar boven.
Hoi, ik heb vorige week vrijdag een positieve ovulatietest gehad en ik lig nu in bed maar ik heb me toch een last van me onderbuik pf ik hoop dat het wat betekend maarja we komen er pas volgende week achter succes all!
ja ik vind het ook zo spannend! het stomme is alleen, dat ik verder niets voel. heb eerder het gevoel dat het niks geworden is deze maand. alleen mn lies heb ik nooit eerder gevoeld. en het wachten duurt zo lang en het zijn ook niet echt steken, meer een irritant zeurderig gevoel. soms wat pijnlijk..
Ik test met jullie mee... En idd het wachten duurt een eeuwigheid, pffffff.... voor mijn gevoel lijken deze twee weken wel een maand ofzo.
Haha sluit me bij jullie aan idd het is meer een zeurend gevoel.. Ik heb me nu voorgenomen om te wachten tot mijn nod as donderdag hihi Pff ik dacht altijd niet echt iets voor mij om hier lid van te worden maar ben blij dat ik het gedaan heb..nu kan je het van je af praten,begrip herkenning en gezelligheid haha Mijn partner wordt denk ik al een beetje dol van me..