hallo, ik ben nu als het goed is 4 dagen overtijd, ik ben vanaf september gestopt met de pil en toen werd ik naar 31 dagen ongsteld,, maar ik weet dus niet of dat nu ook zo is! ik heb wel paar klachten: last van me tepels, harde buik, heeel erg moe en opeens veel afscheiding weet niet of dit er iets mee te maken heeft. maar normaal gesprken werd ik altijd eerder ongi ook toen ik nog de pil slikte. ik heb gister een test gedaan en die was negatief! mijn vraag is of ik nu toch zwanger kan zijn en wat ik moet doen? ps, nog 1 vraagje ik had dinsdag opeens iets raars denk dat het afscheiding was alleen dan heeeeeel erg wit en echt een klodder bah . alvast bedankt!
Hoihoi, Ja het is heel lastig maar toch kan het zijn dat je tegen een menstruatie aan zit, de klachten die je beschrijft horen daar ook bij. Op het moment dat je de pil gebruikt krijg je ontrekkings bloedingen.. nu moet je lichaam het zelf doen en vaak zie dan dat de cycles dan tijdelijk onregelmatig kan zijn en soms uit kan blijven dit kan een half jaar tot een jaar duren. Je kan ook net te vroeg hebben getest. Je cycles kan wat langer zijn. Wacht nog een weekje en test dan nog eens als je nog geen menses hebt gehad. IMke