ik heb een vraagje: ik ben nu ruim 35 weken zwanger. Vorige week had ik dit ook een dag en was de volgende dag over, maar toch even weten wat jij ervan vindt! Ik heb de hele dag al een "onrustige buik". ook wel "pijntjes" maar ze nemen niet in kracht toe. Nu is het alleen maar zeurderig en midden in de buik, ter hoogte van de taille, net onder mijn maag. Hij loopt als een ware in een band, door naar mijn rug. Vooral als ik buig is het echt heftig. Ik heb zelf ook het idee dat het kindje van ligging is veranderd, kan dat daaraan liggen? (als ik voel op de plek waar t pijn doet, voel ik het kindje) Mijn bloeddruk is verder goed en ik voel me niet slecht ofzo. Meer onrustig, omdat dit mijn eerste is en ik geen idee heb wat ik wel of niet mag/moet voelen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Groetjes Kim
inmiddels is het zo goed als over. Maandag moet ik voor controle naar de gyn. Maar ik ben toch wel heel benieuwd wat jij denkt dat het is
Hoihoi, Het kan inderdaad zijn dat het met de ligging van je kindje heeft te maken. Vaak is de plek waar het hoofdje ligt het meest gevoelig, een beurs gevoel als of je een blauwe plek hebt. Met 35 weken ligt je kindje dan lekker tegen je maag aan te duwen. Ik denk dat daar de klacht van komt. Maar heerlijk dat het over is! Imke