hallo . even vragen of jullie dit ook hebben zo op t einde . merk dat ik ineens veel meer afscheiding heb . heb altijd wel last van maar nu is t meer . t jeukt of t ruikt niet dus een schimmeltje zal t niet zijn , zou t erbij horen op t eind van de zwangerschap ?? of miss een teken dat t niet lang meer duurt ??
dit hoort erbij op het einde ! het kan zelfs waterig zijn ... helaas zegt dit niets over de bevalling
Heb ik ook heel erg! Het nam ineens zo toe. De vk zei dat het bij het voorwerk hoort en je "glijbaan" voorbereid .
haha die glijbaan vind ik goed gevonden ... maar helaas heeft de een het weken voor de bevalling en de ander paar dagen voor de bevalling kun je geen pijl op trekken
Lastig hè! Hadden we maar wat meer duidelijkheid, dat zou het wachten een stuk aangenamer maken . Dat zei de vk inderdaad ook. Geen pijl op te trekken. Net als die eeuwige voorweeën en harde buiken. Nu al tweeënhalve week last van, maar het zegt dus niets! Het komt wanneer het komt .
De glijbaan..... Hilarisch!!!! Hier wordt hij ook goed gesmeerd niet altijd prettig, maar 't is niet anders!
hoort er bij helaas.. Hier gisteravond voelde ik ineens wat lopen.. had al de hele dag harde buiken/voorweeën door het ziek zijn.. Dacht echt dat mn vliezen zouden breken.. Maar toen ik keek was het gewoon die ellendige vieze gore afscheiding
vies he . heb ook constand een weeig gevoel in onderbuik en rug . dus ben gewoon ongesteld maar dan is t wit inplaats van rood . bah bah