Pijn bij lopen

Discussion in 'Zwangerschap' started by m0slimaatjuh, Mar 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. siken

siken Actief lid

Sep 12, 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    oooo,heel herkenbaar,ik kan niet meer lopen door het pijn,ik heb het gemerkt dat het pijn komt door het zware dingen te tillen,zoals vannacht 2 volle wasmanden en nu kan ik zelfs mijn been niet meer bewegen,mijn schaambeen doet mijn en mijn liezen....
    Bij me is zo erg dat ik schrik heb om op te staan,want dat is een uitdaging voor me....
    En sinds 1 week elke morgen is mijn rechterkant slaap,mijn vingertoppen voel ik niet meer en die zijn koud,dat vind ik pas schrikwekkend,hoor en mijn rechtervoet,die is ook precies verlamd.... :confused:
    Iemand ervaring ermee of ooit van gehoord,27maart ga ik naar GYN,maar zoals altijd zegt ze tegen me dat het normaal is en dat het overgaat na de bevalling,het is mijn tweede kind,heb nooit met het eerste zoiets gehad,vind ik maar raar.Laatste keer zei ze tegen me dat de baby te groot en te zwaar is voor 29 weken,het was namelijk 1350gr en 37,5cm lang,die zei dat ik minder moet eten :( ,is dat normaal?Mijn eerste dochter was 3830 bij de geboorte,en ik ben ook geen kleine grijze muis en mijn man is ook groot gebouwd en dan zegt ze dat mijn kindje te groot is...die gyn toch.... :confused:

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Anders even langs de ha gaan hoor. Klinkt namenlijk al BI. Daar moet je niet te lang mee rondlopen anders heb je kans dat na je bevalling je er meer last van heb. Je HA kan je namenlijk een verwijsbrief geven voor een Fyshio. Hier in Nederland in iedergeval wel, ik weet niet hoe het in Belgie is.

3. siken

siken Actief lid

Sep 12, 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    BI?wat is dat?heb nooit van gehoord...

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285