pijn bij Mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Hildeth, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hildeth

Hildeth Nieuw lid

25 jun 2007
    1
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik heb me hier aangemeld en heb meteen een vraag.
    Ik heb een jaar geleden een spiraaltje laten inbrengen. het eerste half jaar veel gebloed, maar daarna geen last meer gehad. Soms had ik wat druppeltjes en wat druk erop (waarschijnlijk een menstruatie).

Nu heb ik sinds een dag of 3 echt hele heftige pijn in mijn onderbuik. Ik kan het niet goed plaatsen. Ik durf niet zo goed de dokter te bellen, straks is er niets aan de hand. Hebben jullie dit ook wel eens (gehad)?

Liefs Hilde

2. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Hildeth, ik zou onmiddelijk de dokter bellen voor een afspraak. Misschien is het wel iets heel onschuldigs maar als het iets met de spiraal te maken heeft en je kunt erger voorkomen door het nu te laten verwijderen dan moet je dat doen! Bellen hoor!

3. kelly800

kelly800 Nieuw lid

26 jun 2007
    4
    0
    0
    kapster\huisvrouw
    sittard
    ik had ook een mirena en na een jaartje opeens heftige pijn in mn onderbuik, toen ik voelde naar de touwtjes kon ik ze niet vinden, dus naar het ziekenhuis voor echo en toen bleek ie los te zijn gegaan en verschoven, hebben m meteen moeten verwijderen. :( heb daarna de pil gekregen maar was na een maand door de pil heen zwanger! :shock ben nu 36 weken maar we zijn toch superblij, hoop dat ik je niet te veel laat schrikken maar een controlle bij de dokter zou zeker niet overbodig zijn , liefs kelly :confused:

Deel Deze Pagina