Vannacht erge buikpijn, 36 wkn zwanger. Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shampoo, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo meiden,

vannacht werd ik plotseling wakker van de buikpijn. Het was van onder mijn borsten tot helemaal beneden aan mijn schaambeen. Daarbij ook een flink harde buik. Ik werd er zweterig en misselijk van. Het heeft een half uurtje aangehouden en toen zakte het weg. Daarna kwamen er af en toe wat vlagen van een zeurderig gevoel in mijn rug en onderbuik. Vanmorgen alleen nog wat last van mijn onderrug en nu is het weg. De baby voel ik gelukkig nog goed bewegen! Ik ben er best van geschrokken.

Heeft dit met voorweeën te maken? Iemand die dit herkent?

Groetjes van shampoo

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    het zouden heel goed voorween kunnen zijn.
    Hoop dat het niet te vaak komt of gewoon doorzet!

3. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Hoi,

Ik heb sinds een weekje hetzelfde. Iedere avond/nacht is het raak.

Ik hoop toch dat de kleine nog even blijft zitten...

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik heb hier nu ook een week last van en dan vooral overdag.. snachts heb ik nergens last van.. als ik dan sochtends weer opsta begint het van vooraf aan.. de ene dag erger dan de andere dag.. hoop dat het snel doorzet of ophoud..

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb ook regelmatig krampen, niet zo lang als die van jou, bij mij komt het door het indalen denk ik. voorweeen zouden het bij jou ook goed kunnen zijn, zeker omdat je er ook harde buiken bij hebt maar als je het niet vertrouwd zou ik even bellen hoor!

6. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Denk ook aan voorweeen...Ik heb het ook en vooral in de avond en 's nachts...Bij mijn dochter begon het met een week of 36,37 en nu heb ik al een week voorweeen en ben nu net 34 weken :(

Maar als je het niet vertrouwd moet je bellen meid!

Deel Deze Pagina