Hoi hoi, Gisteravond laat lag ik lekker in mijn bed, op mijn rug een boekje te lezen. Onverwacht moest ik niezen. Op dat moment kreeg ik een enorme pijnscheut in mijn buik. 't Leek wel of er een mes in werd gestoken. Vervolgens werd die pijnplek heel heet, het duurde ongeveer een half minuutje en toen zakte dat hete pijnlijke gevoel af. Is dat normaal? Ik ben er best wat van geschrokken namelijk. Liefs, Bobbie
Ja hoor, dat is normaal. Dat zijn je banden die dan even extra opgerekt worden en dat doet (flink) zeer. Het helpt als je wat krom gaat zitten of je benen optrekt als je een nies voelt aankomen.
ja, dat heb ik ook! Doet enorm pijn als ik moet niezen, zijn inderdaad het rekken van de banden. lfs loes
haha, ik durf al nauwelijks meer te niezen. Mijn baarmoeder komt nu tot onder mijn ribben en als ik nies lijkt het net alsof ik mijn hele ribbenkas uit elkaar duw. Auwie!!
En te snel opstaan ook! Alles wat je bandjes even 'een knauw' kan geven is pijnlijk en kan soms ook schrikken zijn. Maar als het je een paar keer is gebeurd leer je er al snel mee om gaan
Jeetje ik heb dat ook, maar kan dat al zo vroeg?? Ook als ik heel snel opsta of ineens een onverwachtse beweging maak dan voelt het net alsof er een mes in mijn onderbuik gestoken wordt. Soms trekt het door naar mijn liezen. Maar ik ben nog lang niet zo ver!
eistoken werken hard aan het begin.tenminste aan de kant waar het eitje is vandaan kwam. dat kan ook pijn geven maar niet zo heftig als de bandenpijn.gefeliciteerd met je zwangerschap!