pijn bij plassen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lianne21, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Als ik naar de wc ga om te plassen heb ik steeds hele erge pijn het is niet zo een soort pijn als bij een blaasontsteking ofzo.
    Maar net zijn hoofd voel drukken, weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen/omschrijven? Herkent iemand dit misschien? en weet iemand wat dit kan zijn? het doet best wel pijn namelijk.

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik heb dit dus ook! Eerst dacht ik dat het kwam, omdat ik zo vaak plas( om de half of om de uur). Maar voel met de dag meer pijn en t zijn meer steken bij mij tijdens t op gang komen van t plasje...alsof t hoofd druk levert idd.

Ik ga t volgende week toch maar even vragen aan mijn vk, maar denk toch wel dat t komt doordat de kleine ingedaald is..Hopelijk zijn er meiden die er meer van weten dus ik lees mee! :)

Sterkte ermee Lianne21, tis idd wel pijnlijk maar moeilijk uit te leggen de soort pijn.

3. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Omdat ik net zo ver ben als jou reageer ik..
    Maar ik heb er geen last van. Ik heb van een vriendin gehoord dat een blaasontsteking ín de zwangerschap heel anders aanvoelt, wellicht toch ff laten testen?

4. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Ja, maar heb al een aantal keer moeten testen, steeds niets.
    maar denk ook dat mijn kleintje nog niet ingedaald is? hihi
    Het is ook niet echt een helse pijn, bij mij in elk geval niet. Maar gewoon een vervelende pijn. Druk eigenlijk.

5. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Heb je het alleen tijdens het plassen?
    Ik herken wel pijn op de blaas omdat het kleintje er tegenaan duwt, een soort stekende pijn (schokje electriciteit)
    maar meer als ik bv loop of zit. Meestal moet ik daarna wel naar de wc... ;)

6. little me

little me Lid

2 dec 2008
    77
    0
    6
    groningen
    Hoi dames!

Misschien kan ik jullie helpen!

Ik heb dit toevallig eergisteren met mijn vk overlegd. Ik kan namelijk wel elk kwartier naar de wc om te plassen... Dan voel ik ook druk tijdens het plassen, geen pijn maar wel dat je er een raar gezicht bijtrekt zeg maar hihi (lastig uit te leggen he dit...:p) Heb haar gebeld en ze kwam direct 's avonds even langs om te kijken of ik blaasontsteking had. Dit bleek bij mij niet het geval te zijn. Omdat mijn kindje al compleet is ingedaald en vast ligt én ik veel vruchtwater heb drukt mijn complete buik op mijn blaas... en hierdoor voel ik constant druk, dat ik moet plassen zeg maar! Kan absoluut geen kwaad!

Wel moeten jullie gewoon ff je urine laten testen bij de vk of gyn. Kan altijd een blaasontsteking zijn natuurlijk, ook die is ongevaarlijk, maar kan omzetten in een nierbekontsteking... en geloof me dat doet echt erg pijn! ;) Kan trouwens ook geen kwaad voor je kindje hoor ;)

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
    Liefs

7. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties. Ga dan toch inderdaad maar even een blaasontsteking test doen.
    Maar heb de druk niet constant bij het plassen alleen even op het begin, misschien dat mn blaas de baby dan even aan de kant duwt ofzo? of andersom.. hahaha. ik weet het echt niet.

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb dit ook, al vanaf het begin van mn zwangerschap.
    Het kan ook bandenpijn zijn, dit lijkt namelijk heel veel op de pijn bij blaasontsteking.

9. little me

little me Lid

2 dec 2008
    77
    0
    6
    groningen
    Ik heb idd ook dat ik het alleen voel aan het begin dat ik ga plassen, daarna trekt de 'pijn' weg. :D Hopelijk is het geen blaasontsteking en is het gewoon je kindje die het je even moeilijk maakt ;)

Deel Deze Pagina