wie krjigt er wel eens te horen of je zwanger bent en dat dat dus je buik is van de vorige ik schaam me dan echt rot en weet niet wat ik moet zeggen. de meest rare mensen vragen dit wel eens (is 3 keer gebeurd) in de winkel oid en kijken kunnen mensen ook zo goed
nee, ik had het tegenovergestelde. Was dus weer zwanger maar niemand durfde het te vragen. Maar ik denk dat ik die vraag nog wel kan verwachten na deze kleine
Ja dat heeft iemand mij ook al gevraagd (Hoe komt iemand erop dat te vragen he? Ik zou dat dus nooit doen, maar goed..) Ik zei dat het nog "over" was van Mike.
ja dat snap ik dus ook niet hoe je dat kan vragen sommige presteren dat al te doen nar 2 maanden ofzo....hallow mag ik even bijkomen hahahaha
hier ook dat soort vragen standaardantwoord " nee hoor ben gewoon te dik" nou dan weten ze niet meer waar ze moeten kijken
Heb ik niet gehad, had zowiezo wel een bescheiden buikje tijdens de zwangerschap, en nu is ie ook niet dik, maar ook niet zoals ie was. Gewoon een mini buikje Ofja, een klein vet-rolletje, hihhi
Ik heb dus het tegenovergestelde gehad, ik was vrij snel weer slank na de bevalling en dan mensen tegenkomen die niet geloven dat je bent bevallen en dat jouw kindje dus echt van jou is! Er is er een zo brutaal geweest om te vragen of ze me buik mochten controleren op striae dan zouden ze het geloven... wat blijkt... heb je ook geen striae! gggrrrrrrr Maar in jou situatie kan ik me voorstellen dat je het niet leuk vindt, snap uberhaupt niet dat mensen dat durven te vragen
ik had het laatst op mijn werk, was een klant aan het helpen en ineens legt ze haar hand op mijn buik en zegt ze wat leuk gefeliciteerd! ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen.
Ja precies! Ik ben pas 20 maart bevallen.. Hallo? Zo snel gaat dat niet hoor als je 30 kilo bent aangekomen in een zwangerschap
Ook hier vroeg iemand hoe lang t nog zou duren voor de 2e er is, kijkend naar mn buik.. Ik moet wel toegeven, als ik in de spiegel kijk naar mn buik, zóu ik 5 maanden zwanger kunnen zijn. Bllg. Maar toch.. dat vráág je überhaupt toch niet..
Haha ik antwoord altijd dat ik die 15 kilo cadeau heb gekregen van mijn zoon en dus niet zomaar wegdoe.
heb het ook al een paar keer gehad hoor, .... vriendelijk blijven lachen...... hoe boos je er ook om word... denk dat het voor degene die vraagt net zo vervelend is
uh uh nee nee dat is niet vervelend voor die vrager moet ie maar niet zo'n stomme dingen zeggen! tssss haha
nee, bedoel dat die zelf wel door heeft dat ie een domme vraag heeft gesteld.... zal ie niet zo snel weer vragen... (mag ik hopen)