Hoi, We zijn nu met de tweede ronde bezig, mijn NOD is over ongeveer 9 dagen. Afgelopen zaterdagavond (cyclusdag 14) heb ik mijn eisprong (hoogstwaarschijnlijk) gevoeld. De dagen ervoor had ik meer afscheiding en ook wat buikpijn. Sinds dinsdag heb ik weer buikpijn (zeurend en soms steekjes) en ook weer afscheiding en wat draderig. Het laatste half jaar heb ik hier geen last van gehad tussen mijn eisprong en NOD, dus vraag ik me af of de zwangeren dit bekend vinden? Groetjes Saskia
Als je afscheiding draderig is heb je een redelijk grote kans dat je juist nu vruchtbaar bent! Na je eisprong hoort je afscheiding weer wat 'droger' te worden.
Ik heb wss de afgelopen dagen mn ei gehad. Toen ook draderig en vachtige afscheiding, nu opeens droog, wit, kleverig.. Dus ik denk idd dat je je ei hebt! Klussen maar
Hallo, ik heb deze week ,ijn eisprong gehad, ik heb die ook heel goed gevoeld deze maand, had enorm veel pijn, en heel veel afscheiding, ma nu 3-4 dagen daarna heb ik nog altijd buikkrampen, ,ijn borsten zijn heel gevoelig ook, kan dit een innesteling zijn?
Mijn eisprong was al geweest, dus dat is het niet geweest. Het begon ongeveer 3 dagen na mijn eisprong, toen kreeg ik weer afscheiding. Over een week is mijn NOD, dus ik zie wel wat er gebeurd.
Spannend Sassie! Ik heb idd ook een paar dagen draderige afscheiding gehad en nu wit en kleverig. Nu heb ik steekjes en zo, dus dan zal ik mijn ei wel gehad hebben he?