Van 38 naar 28 cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angilla, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Hallo ik heb een vraag?

Ik heb in de eerste maand een cyclus gehad van 41 dagen en daarna een cyclus van 38 dagen.Nu heb ik (dacht ik) mijn eisprong gevoeld (die voel ik normaal ook) maar nu heb ik zitten uit rekenen als ik idd mijn cyclus heb gehad dan zou ik deze maand een cyclus van 28 dagen hebben. Kan dat? Ow ja een normaal als ik mijn eisprong heb gehad heb ik ook last van misselijkheid en last (op de dag van me eisprong) van slijm en dat had ik nu weer dus ik denk wel dat ik er 1 heb gehad maar ik weet niet of het echt wel kan.Ik heb het aan mijn zus gevraagd en die denk dan weer van niet.Wie kan mij helpen?

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Het kan wel hoor! je cyclus kan wel even schommelen hoor... Daarom is het juist fijn als je je ei voelt! Hopelijk is en blijft hij 28 dagen, is wel fijner als die lange cylcussen!

3. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Daar heb je idd gelijk in.Ik ben namelijk 13 aug gestopt met de pil en ik ben 4 maanden verder en ik ben pas 3 ronden verder in plaats van 4.Maar bedankt voor je antw ik ben namelijk er erg onzeker van aan het worden.Al ga ik wel volgende week effe verder klussen want dan zou ik ongeveer mijn eisprong hebben (voor als ik heb toch mis heb)

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Haha.. ja dat doe ik ook hoor..
    Omdat mijn vorige 44 was en ik dus niet wist wat het nu werd, ben ik uit gegaan van 28.
    Dus nu al 2 weken druk aan het klussen, nu richting mijn 44 dagen...
    Pff... wel een klus hoor, al dat klussen...

5. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ja aan de ene kant is het wel lekker hihihi maar aan de andere kant heb je dan ook (tijdens het klussen)hopen dat het raak is deze maand.Mijn man stelde voor om na het klussen een kwartier met me kont omhoog zitten maar dat vind ik wel een klein beetje ver gaan.Ben net bezig dus als het wat langer duurd dan zou ik wel alles willen proberen

Deel Deze Pagina