Nieuwe broek trekt haren en stof aan

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb donderdag een nieuwe broek gekocht en hij zit als gegoten.
    Alleen blijkt het zo'n stof te zijn waarop van alles blijft plakken, haren van de kat en stofjes zie ik overal op. Kan het er ook niet goed afvegen.
    Wat balen zeg, want dit lijkt nergens naar zo. Het is een donkere broek dus het valt erg op.

Nog iemand met de gouden tip hier om het er goed vanaf te krijgen?

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik had zon broek, in mn kast gegooid en nooit meer aangedaan!!! ;)

Zwaar irritant zeker met huisdieren.. dus nee helaas geen gouden tip!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Heb je zo'n stofborstel ( rood van leifheit geloof ik) Kun je mee over stof vegen en haalt alles er af.

Even over je broek heen voordat je naar buiten gaat.. Maar herken het. Heb ook een nieuwe broek en ook van die lekkere statische stof. Helemaal niet bij nagedacht toen ik hem kocht en thuis aan getrokken, ja hoor! Had een halve hond aan haar op mijn broek. Zo iritant.

Breed plakband helpt trouwens ook!

4. Jel

Jel Niet meer actief

Je hebt wel die plakrollers en kledingborsteltjes. Misschien is dat wat? Maar daar kun je het natuurlijk niet mee voorkomen.

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik heb zelf trouwens vaak plakrollers van de ikea en die werken wel maar bij zon broek is t vaak zon ontzettend klus (kost me vaak minimaal 5 tot 10 van die plakvelletjes) en twee tellen later ziet ie er al niet meer uit.. ;)

6. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Ik wilde net zeggen, je hebt ze ook bij ikea maar je bent me voor;)
    Zijn niet zo duur daar dacht ik:)

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Oh, ik had een tijdje geleden ook zo'n broek gekocht, dacht een voordeeltje te hebben, want hij was nu afgeprijsd naar 15 Euro...jaja, al snel wist ik waarom, wat een shitbroek! En het erge was, zelfs als hij uit de was kwam, zaten er nog allemaal stofjes op ;). Nou, dat is nu mijn klusbroek geworden, ga daar echt niet in rondlopen, alsof ik 10 katten die in de rui waren op schoot had gehad.

8. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
  9. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik draag zelf dus zelden zwart of donkere kleuren. Als ik wel een zwarte legging ofzo aan heb doe ik voor ik de deur uitga even plakband erover, ik scheur een stuk van ong 30 cm afplaktape (dat witte voor verf) af en g daar mee over mn kleren werkt beter dan welk rolletje ook.

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Oh dat kan nog wel eens interessant zijn!

@Rnate, ik heb eigenlijk bijna altijd zwarte leggings enzo aan en heb het probleem daarmee nooit. Er zitten wel eens haren op maar dat veeg ik er zo weer af.
    Maar deze broek is veel erger :(

11. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Ik zie net bij de Aldi in de folder dat die rollers daar in de aanbieding zijn.. met 7(?) extra rollers.. Dus mis. een tip;)

Deel Deze Pagina