hey dames zou graag willen weten welke fobspeen jullie je kleintje geven en waarom je voor deze kiest....
mijn kinderen willen alleen maar bibi. die andere zijn harder ofzo ik weet het niet maar ze moeten ze niet. helaas want vind ze vrij prijzig en ze raken nogal vaak kwijt of ze moeten ververst worden. had graag gehad dat ze die van de hema aanpakte omdat ze veel goedkoper zijn of die van difrax omdat ze er zo leuk uitzien
Eerst had ik bibi en nu difrax omdat ik die mooier vind. En de dental zou beter voor haar tandjes zijn.
Voor mij viel er niks te kiezen, Thom koos de Bibi speentjes Nu gebruikt hij alleen nog een speentje in bed.
hier ook zo en gelukkig accepteerde ze ze . Ze heeft nog wel de druppelvormige... Indertijd mee begonnen vanwege borstvoeding, maar eigenlijk altijd blijven gebruiken.
Hier geen! Milan heeft ze nooit gewild (z'n duim ook niet trouwens). Wel heel veel speentjes geprobeerd, omdat Milan een enorme zuigbehoefte had en mij daarvoor gebruikte (bv/pink).
Eerst hebben we Dodie gebruikt omdat hij alleen maar de druppelvormige pakte, maar nu wil hij sinds een tijdje alleen nog maar bibi, dus de dentalvorm .
ik had alleen bibi speentjes , maar nu had ik vandaag een difrax meegenomen en heb het gevoel dat hij deze beter vast kan houden en was heel benieuwd voor welke speentjes en waarom de andere mam's hier kiezen?? oja wanneer is een speentje aan vervanging toe??
Hier wil ze alleen bibi. Wel difrax geprobeerd die zien er leuker uit, maar pakt ze niet hoor. En Nuby ook niet.... Laatste tijd neemt ze ook steeds vaker haar duimpje trouwens.
Difrax, andere wil ze niet. Gelukkig maar, want ik vind deze er veel leuker uitzien Moet erbij zeggen dat ze hem alleen nog maar in bed heeft, verder vind ik niet nodig.
Hier alleen Avent, mijn dochtertje wou die ook alleen, al heeft ze ze maar een paar weken gebruikt, daarna ging ze duimen. Voor mijn zoontje heb ik ook Avent fopspenen. Laatst Difrax geprobeerd, maar nee hoor, die wou hij niet.