Ohh.. 6 dagen overtijd en negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linm, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linm

linm Lid

18 jun 2012
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 6 dagen overtijd en heb normaal een hele regelmatig cycles van 26 of 27 dagen. Afgelopen maandag getest (3 dagen overtijd) was negatief. Vandaag dacht ik laat ik het met ochtend
    urine doen. Ook negatief. Voor de zekerheid met de ass van de huisarts gebeld. Ze vertelde dat het ind kan zijn dat de test het nog niet aangeeft en dat ik volgende week nog een keer moet testen. Voor dit soort zaken doen ze geen bloedonderzoek, aldus de assistent van de huisarts.
    Zucht, ik heb de afgelopen dagen wel heel erg het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden en in de avond een rommelig gevoel in mijn buik maar geen misselijkheid enz.
    Wie weet of het kan dat mijn ongesteldheid gewoon een hele maand niet komt?
    Kan ik nu toch nog zwanger zijn. Het maakt me erg.... onzeker.:(
    K

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Je kan alsnog zwanger zijn en pas heel laat positief testen. Sommige vrouwen hebben dat. Het kan ook zijn dat je menstruatie een hele maand overslaat.

Mag ik vragen hoelang je gestopt bent met de pil? (als je die gebruikte)
    En gebruik je ovulatietesten? Heb je je ei gespot afgelopen maand, of weet je dat niet?

3. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je wanneer je ei is geweest?

4. linm

linm Lid

18 jun 2012
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben nu bijna 9 maanden gestopt met de pil. Heb een APP op mijn telefoon en heb op mijn vruchtbaarste dag een erge steek links naast mijn schaamstreek gevoeld. De dag ervoor heb ik nog gemeenschap gehad. Dus ja......

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ahh ok, dan hoop ik dat jij gewoon een vrouw bent die laat pas positief test.

Hoewel je een app hebt, hoeft dit niet te zeggen dat je ook daadwerkelijk je eisprong hebt gehad. Die app berekent dit op de gemiddelden die jij hebt ingevoerd en ook al is dit altijd heel regelmatig, soms werkt je lichaam ineens een keer iets anders.
    Die steek kan daar natuurlijk wel op wijzen, maar het hoeft niet daadwerkelijk ook een eisprong te zijn geweest.
    Uiteindelijk kan je dit alleen maar echt weten wanneer je ovulatietesten gebruikt.
    Dus misschien is je ei toch later geweest dan gedacht of misschien een keer overgeslagen.
    Als ik jou was zou ik om de twee dagen een testje doen en als deze negatief blijven en je menstruatie is er over een 1 of 2 weken nog niet toch langs de huisarts gaan.
    Succes!

Deel Deze Pagina