pijn bij vrijen na bevalling zonder knip of scheur

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mamakimberley89, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakimberley89

24 mei 2012
    11
    0
    0
    pedagogisch medewerkster kinderdagverblijf
    benthuizen
    Hoi allemaal

ik heb er al meerdere berichten over gelezen maar het komt niet echt overeen met mijn situatie.

veel vrouwen hebben last van pijn bij het vrijen na de bevslling maar vaak lees ik dan dat ze de plek van de hechting voelen of de scheur voelen.
    hier heb ik geen last van, ik had alleen maar ern schaafwondje geen hechtingen niks.

en ten tweede lees ik ook telkens dat de pijn zeg maar is bij 'het naar binnen gaan'. door bv. littekenweefsel of aanspannen dat het te strak voelt.

ook hier heb ik geen last van. wat ik voel is meer aan de achterkant van mijn vagina (moeilijk te omschrijven dit) zeg maar van binnen waar mijn baarmoedermond zit. Zodra mijn man dus iets dieper gaat, doet het stoten ertegen pijn.

herkent iemand dit? gaat het over? moet ik naar de huisarts? het is pas acht weken geleddn dat ik bevallen ben maar alles moet toch ondertussen wel genezen zijn?

Het vervelende is dat ik me goed voel, ontzettend veel zin heb en gewoon ons oude speelse, fijne seksleven weer terug wil maar het lijkt wel of het niet meer past. die van hem is te lang die van mij te kort... help! :)

2. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Misschien is je baarmoeder wat verzakt, of zijn je bekkenbodemspieren wat te slap?

3. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had hetzelfde, ook inwendige pijn tijdens seks. Met de vk nog over gehad, maar die herkende mijn verhaal niet. Uiteindelijk is het bij mij vanzelf overgegaan, maar het duurde wel een tijd.

4. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Ik zou toch even naar de huis arts gaan als ik jou was.al is het alleen maar even en check of alles goed is van binnen.

5. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik had alleen 2 kleine inwendige hechtingen, ik denk dat het wel te vergelijken is met jou.
    Na 6 weken geprobeerd, en het deed zoveel pijn dat het gewoon niet kon.
    Toen gewoon heel voorzichtig blijven proberen.
    Ik denk dat ik pas 3 maand na de bevalling echt weer pijnvrij was.

Deel Deze Pagina