Graag jullie mening, idee enz.... De laatste dagen heb ik steeds een vervelend gevoel in mijn buik. Links en rechts maar soms ook rond de navel. Af en toe steekjes in mijn lies en bij vlagen een wat misslijk gevoel. Ook wat last van rommelende darmen. Mijn laatste cyclus was 37 dagen en laatste ongi 8 juli. Tussentijds heb ik ook nog een bloeding gehad op 22 juli. Gisteren heb ik een test gedaan van CB maar was helaas negatief Iemand idee wat het kan zijn?? Liefs
Lastig he, om te bepalen wat het nou kan zijn, het kan zijn dat het het begin is van je ongesteldheid maar voor hetzelfde geld verschijnselen van een zwangerschap... Afwachten en over een paar dagen nog een keer testen denk ik ... Succes!
Ja inderdaad erg vervelend. Ik houd er dan ook maar een beetje rekening mee dat ik ongi word. Ik zie dat jij ook in ronde 4 zit... 11 april heb ik de pil in de wilgen gehangen Hoe vergaat het jou allemaal??
Wij hebben hem 18 april de deur uit gedaan. We gaan gelijk op! Ronde 4 alweer, ik had niet verwacht dat ik gelijk zwanger zou zijn, maar ik merk wel dat ik het nu een beetje lastig begin te vinden en natuurlijk weet ik dat het heel normaal is dat het even duurd maar ja, geduld he dat is soms heel lastig als iets heeeel graag wil! Ik hoop voor jou dat ze weg blijven! duim voor je!
Dank je Romy, ik hoop voor jou dat het ook snel zo ver mag zijn. We zullen elkaar hier nog wel eens tegenkomen. Duim draaien dus maar................ Liefs
Hey meis, Vervelend zeg ... Vooral als je test ook nog eens negatief is. Ik heb bijna hetzelfde gehad als jou, ik had ook erg last van mijn borsen en last van vermoeidheid. Mijn gynaecoloog raadde mij toen aan om toch af een toe een test te doen, als je nog niet ongi bent geworden. Onzekere tijden ik weet er alles van ...
Hoi MissT, Ik ben wel wat moeier als anders, borsten zijn nog niet echt pijnlijk. Ik plas me trouwens wel suf .... Meer dan afwachten kan ik op dit moment niet doen en af en toe een testje er tegenaan gooien, daar heb ik genoeg van in huis . Jij trouwens van harte met je zwangerschap, geniet ervan. Hopelijk duurt het voor mij niet al te lang meer.......... Maar ja, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden ben ik bang. Liefs