Ik heb ook altijd erg veel last. Pijn met zitten, lopen. Neem er vaak aleve feminax voor. Nu begonnen met zwanger worden, en ga met ovulatie testen checken wanneer ik dus de pijn voel en of dat voor tijdens of na de ovulatie is. Maar als tip wil ik meegeven om aleve feminax te gebruiken 2 tabletjes als de pijn begint, en dan verlicht het een hoop.
Wauw, wat bijzonder allemaal (iedereen die haar eisprong voelt). Ik heb nog nooit (bewust) mijn ei-sprong gevoeld.
Ja heb ik ook! Bij gewoon gaan zitten voel ik het al, maar als ik echt neerplof voel ik een enorm scherpe pijnscheut in mijn onderbuik.
Wat vervelend dat je lijf zo reageert op zwangerschap. Ik ga misschien ook maar eens testen gebruiken. Word ook echt onzeker van mijn eigen lijf.
Bij mij was het ook niet toen wij voor een eerste kindje gingen. Vond het maar een raar iets dat vrouwen dat voelen. Ben er zelf ook nog steeds niet helemaal van overtuigd dat ik het nu wel voel hoor.
Ja ik vind het maar lastig, maar nu ben ik ook sinds kort erachter dat ik hoogsensitief ben. Ik kan ook gewoon minder goed tegen overprikkeling. Ik ben gistermiddag bij een collega geweest die Reiki doet, geloof erin of niet. Ik doe dat wel, hij wil mij binnenkort uitgebreid behandelen omdat ik dus een beste blokkade heb door mijn vorige zwangerschap. Ik ben bang geworden voor een volgende zwangerschap met al zijn eventuele moeilijkheden. Verder ben ik geen control freak hoor
Hier ook aan 1 kant een stekende pijn. Tijdens het lopen en ineens gaan zitten ofzo. Soms kan ik echt niet normaal lopen. Gelukkig is het maar een paar uur.
Heel erg herkenbaar! Ik heb precies hetzelfde. Heb nu ovu testen gebruikt, maar dan twijfel ik nog. Want gisteren een smiley gehad. Maar nu dat zware-pijnlijke gevoel in buik. Dan vraag ik me af. Is dan nu de eisprong? Of is deze al geweest, of moet ie nog komen....want het kan dus tot 48 uur na positieve ovu test. Temp jij toevallig ook? Ik niet namelijk....
hier had ik nl samen met de pijnlijke baarmoeder ook gevoelige tepels en in mijn ogen is de eisrpeis dan net achter de rug
Ik had woensdag+donderdag een positieve ovutest, en donderdagochtend enkele uren zo'n buikpijn rechts, precies of er iets op knappen stond (alsof er iets vast zat in mijn darmen zeg maar?). Bij het lopen en het neerzitten had ik wel veel pijn, heb er een pijnstiller voor genomen op mijn werk. Een collega vroeg ook of alles wel in orde was, omdat ik zo raar liep. Ik denk dus dat dat de laatste groeispurt was. Heb er nooit eerder op gelet.
Ja, ik zou dat zelf ook zeggen, want het is echt een heel ander gevoel dat het groeien van de follikel....maar dan zou mijn ei binnen 24 uur na de positieve test gesprongen zijn. Ik lees overal dat dat eigenlijk niet echt kan.. hoe lang na de positieve test was het bij jou...? Het maakt me soms zo onzeker...eigenlijk zou ik gewoon moeten denken...dit weekend heb ik ergens mijn eisprong...haha
Ik test niet maar nu de laatste maand wel berekend wanneer mijn menstruatie dan zou zijn. Volgens de app op donderdag mijn ei en was de pijn was vrijdag. Ik werd ook een dag later ongi dan de app zei. Dus wel degelijk gesprongen rond de pijn. Heeft bij alleen nog even nodig om bevrucht te raken en in te nestelen blijkbaar.
Hier zou het zo een 24u erna geweest zijn of iets korter ja. Ik geloof wel dat het kan. Kan zijn dat je test al 5u eerder positief was he, maar je dan niet getest hebt bvb. Er zit speling op. En is de eisprong X uur na de piek in je bloed? Of Urine? En zit er veel tijd tussen LH piek in bloed en LH piek in urine? Ook hier kan denk ik wat uren verschil in kruipen