vreemde cyclus of toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door faith81, 31 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faith81

faith81 Actief lid

29 aug 2017
    423
    240
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal

Mag ik jullie ervaringen of iemand al eens zoiets gehad heeft?

21 januari, dag 24 van mijn cyclus (meestal rond de 26 dagen) had ik 's avonds wat bruin verlies. Omdat het zo vroeg was had ik de hoop dat dit een innestelingsbloeding zou zijn.
    22 januari had ik 's morgens rood met wat slijm, dus dacht ongesteld, volgende ronde
    de 23ste en 24ste had ik ook rood verlies, maar veel minder dan normaal. 's avonds de 24ste was het al over.
    de 25ste 's middags had ik echter weer wat rood in mijn inlegkruisje
    de 26ste wat roze bij het afvegen, verder niks.

Ik dacht korte ongesteldheid. Maar het gekke is dat ik wel "kwaaltjes" heb, die ik normaal niet heb.
    • Met vlagen af en toe lage rugpijn.
    • gevoelige borsten
    • mijn tepels zijn donkerder
    • bij opstaan sneller duizelig
    • al een paar keer 's avonds kramp onder de voet, werd er vannacht zelfs wakker door
    • vaak plassen (mijn man zei moet je nu al weer)
    Ik heb afgelopen zondag voor de zekerheid toch nog een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief.
    De ovulatietesten zijn tot dusver ook hartstikke wit.

Iemand zoiets al eens gehad? Wordt nl. erg onzeker van deze gekke vage klachten en korte ongesteldheid.

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Hoe lang ben je al van de anticonceptie af, en wat gebruikte je?

Symptomen zeggen helemaal niks, helaas. Ik kwam er met 6 weken pas achter dat ik zwanger was omdat ik gewoon ongesteld ben geweest op de dag dat ik verwachte ongesteld te worden. Bleek achteraf wat anders te zijn. Al je symptomen kunnen ook door progesteron komen. Kunnen ook van wat anders zijn. Een negatieve zwangerschapstest betekend gewoon niet zwanger. Ik denk heel eerlijk dat je gewoon een korte menstruatie hebt gehad. Je zou over een week nog eens kunnen testen, maar ik verwacht geen gekke dingen.

Leraje vindt dit leuk.
  3. faith81

faith81 Actief lid

29 aug 2017
    423
    240
    43
    Vrouw
    Ik ben al jaren geleden gestopt met de pil, voor de geboorte van mijn zoontje in 2015, dus daar kan het zeker niet van komen.

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Hoe heb je je eisprong gevonden? Want cyclus kan zomaar zonder reden een keer afwijken.

5. faith81

faith81 Actief lid

29 aug 2017
    423
    240
    43
    Vrouw
    Ik ben nu voor het eerst ovulatietesten gaan gebruiken, dus weet niet exact wanneer mijn eisprong is geweest.

6. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Zoals ik al schreef, het kan van alles zijn geweest. Denk of je menstruatie of en een ovulatiebloeding. Je kunt alleen maar afwachten.

7. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hoi,

Heel erg herkenbaar je verhaal. Inmiddels zit ik in ronde 8 (misschien zelfs elk moment 9). Bij mij kwam het zeker niet van anticonceptie want daar was ik al een paar maanden vanaf.
    Ik heb het in ronde 3 en 7 ook gehad dat ik maar anderhalf en een keer twee dagen bloedde en veel minder dan normaal. Maar zwanger was ik niet helaas. In ronde 6 en 7 had ik tussendoor wat bloed/bruin verlies zo rond eisprong of innesteling waardoor ik daar ook op hoopte..
    En qua kwaaltjes durf ik inmiddels wel te zeggen dat bijna alles ook voor kan k komen zonder zwanger te zijn. Hoe vaak ik niet heb bedacht 'dit heb ik niet eerder gehad' en toch niet zwanger was. Ik probeer daar maar niet meer op te letten, omdat het allemaal met de hormonen te maken kan hebben ook als je (nog) niet zwanger bent.

Maar ik hoop dat je gauw wel zwanger bent natuurlijk! Kan zelf ook niet wachten:)

faith81 vindt dit leuk.
  8. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Eens met de dames hierboven, negatieve test betekend geen zwangerschap helaas. De meeste vrouwen die elke cyclus wel weer wat voelen, wat ze andere cyclussen niet gevoeld hebben, waardoor ze denken dat ze zwanger zijn. Het vrouwelijk lichaam kan je goed voor de gek houden.

Ik hoop dat je snel zwanger mag raken! :)

Deel Deze Pagina