Beste verloskundige, Ik zal even m'n verhaal doen. Op 1 Juni was mijn menstruatie ( stop week van de pil ) nadat mijn menstruatie afgelopen was ben ik niet meer begonnen met de pil, dit omdat we graag zwanger willen worden. De eerste 2 a 3 weken van juni hebben we veilig gevreeën door middel van condoom gebruik. Geloof dat we rond de 23ste de condooms achter wegen hebben houden omdat ik dacht dat mijn vruchtbare dagen voorbij waren. Op 28 juni had ik na het vrijen helder rood bloed verlies, ik dacht dat mijn menstruatie was gekomen, alleen de volgende dag en tot op de dag van vandaag geen druppel bloed meer gezien..dus ik neem aan dat ik dit niet als een ongesteldheid kan zien? en zit ik nu dus op dag 33 van mijn cyclus ( vanochtend een zwangerschapstest gedaan,negatief ) ging ik ook wel vanuit maar voor de zekerheid. Wat is dat helder rood bloed verlies dan geweest? een bijwerking van het ontpillen? het was niet een druppel ofzo maar best wel wat...kan manlief wat beschadigd hebben tijdens het vrijen, ik heb nergens last van gehad en het ging er ook niet hard aan toe om zo maar even te zeggen. Ik hoop dat u mij een antwoord zou kunnen geven. Groetjes Starry
Hallo, Het kan inderdaad van alles zijn, het ontpillen, ten gevolge van de gemeenschap of toch een korte menstruatie. Wacht de komende tijd af wat je cyclus gaat goed. Groetjes Ineke