Pijn binnen wond na keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Bloempjelief, 6 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    8.399
    7.652
    113
    Vrouw
    9 dagen geleden heb ik een 3e keizersnede gehad. Alles is goed gegaan, ze hebben wel wat meer moeten trekken om de kleine eruit te halen. Herstel gaat opzich goed, maar merk nu sinds 2/3 dagen dat als ik opsta echt verga van de pijn links rond mijn wond. De wond doet aan de buitenkant alleen geen pijn, het is echt binnenin. Zo’n pijn dat ik ook amper een stap kan verzetten. Voel me dan helemaal naar. Met zitten heb ik er minder last van. Echt met staan en lopen. Ik weet dat de wond aan 1 kant kan trekken, heb ik de vorige keer ook wel gehad, maar dit lijkt extremere pijn. Iemand ervaring hiermee?
     
  2. Saartje33

    Saartje33 Fanatiek lid

    6 dec 2018
    3.729
    5.540
    113
    Vrouw
    Allereerst: gefeliciteerd!

    Ik heb 2 keizersnedes gehad en herken het niet. Heb je nog kraamzorg? Want dat zou ik zeker wel even bespreken als het echt zo’n zeer doet dat je je er naar van voelt, lijkt me niet goed
     
  3. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.657
    3.460
    113
    Gefeliciteerd!

    heb je op dit moment nog pijn?
    Ik heb bij de 2e keizersnede aan de binnenkant veel pijn gehad. Vooral ‘‘s nachts als ik een tijd had gelegen en dan op stond was het alsof het aan 1 kant in de fik stond. Ik weet niet precies hoe ik het beter moet uitleggen.

    Mijn huisarts (die komt serieus nog op huisbezoek in dit dorp :eek:) gaf aan dat het kon zijn dat er een zenuw oid meegehecht zou kunnen zijn en dat het uiteindelijk vanzelf over moest gaan. Dit was gelukkig ook zo.
     
  4. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.382
    3.592
    113
    Ik herken het wel, maar niet zo heftig.
    Ik kreeg van binnenuit pijn wanneer ik teveel deed/gedaan had en dat was inderdaad voornamelijk voelbaar met lopen en zitten.
    Echt naar worden van de pijn lijkt me niet goed. Hoe is het nu, is het al minder?
     
  5. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    8.399
    7.652
    113
    Vrouw
    @Leesteken zo voelde het inderdaad wel, maar ik heb ook t idee dat het met mn darmen te maken heeft gehad. Die steken zijn uiteindelijk minder geworden en weggegaan nadat ik een klysma heb gezet en mn ontlasting er allemaal uit was. Zeker weten doe ik het niet, maar het is iig over gegaan :)

    Inmiddels 4 weken geleden nu en ik voel me erg goed. Bijna geen pijn meer, alleen soms nog een wat trekkend/stekend gevoel als ik denk wat teveel gedaan heb ;)
     
    Leesteken vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina