Hallo dames! Ik moet toch even m'n frustratie kwijt.. We zijn druk bezig ons gezinnetje uit te breiden en ik zit nu in de derde ronde en ik denk telkens van alles te voelen! Nu kan het gewoon frustratie zijn want ik heb al twee zwangerschappen achter de rug en beide keren was het meteen raak, en nu dus niet. Het begon de vorige ronde, wat gerommel en lichte krampen maar ik werd heel vreemd een dag voor m'n NOD ongesteld, en ook nog eens midden op de dag! (Normaal altijd in de ochtend) het begon normaal, en de tweede dag was het vrij veel en helder rood, de derde dag zakte het af en dag vier was er niet. Dat vond ik al heel vreemd allemaal, ik was immers ook vaak 6 dagen ongesteld. Dag 5 wou ik toch maar even testen, maar toen ineens was daar oud bloed. Dag 6 toch test gedaan, want het idee dat ik misschien toch zwanger was bleef in m'n hoofd spoken. Maar helaas negatief! Het oud bloed verlies heeft tot dag 8 geduurd. Maargoed ik had me erbij neergelegd, op naar de volgende ronde. Rond de 16e zou ik m'n eisprong moeten hebben, maar aangezien ik het niet helemaal zeker weet deden we het om de dag en dus ook de 15e en 17e maar de 17e voelde ik dat m'n baarmoedermond erg laag zat en dus was de ronde over. Nu heb ik al sinds die tijd veel gerommel in m'n buik, eigenlijk al de hele maand, maar sinds toen erger. Ook zijn m'n darmen erg onrustig, en voelt het nu al 3 dagen alsof er een ballon heel laag in m'n buik (baarmoeder)ligt. Ik wil zo niet denken dat ik zwanger ben, ik weet dat als je er teveel mee bezig bent dat het vaak niet lukt. En ik wil er ook niet aan denken, maar dan begint m'n lichaam weer raar te doen, en zwangerschap is het eerste waar ik dan aan kan denken. Sorry dat moest ik even kwijt. M'n lichaam blijft me voor de gek houden ben ik bang. Zo ben ik moe, of kan ik juist niet slapen. Heel hongerig, maar dan heel snel vol.. Erg gek allemaal.
Vervelend he dat wachten! Ik heb ook de 16e of 17e mijn eisprong gehad. Word ook echt een beetje gek van mezelf deze ronde. Denk er heel veel aan. Vorige ronde had ik het veel minder. Als je er veel aan denkt ga je ook veel voelen. Overal denk je bij "Zou het???". Maar helaas weet je het gewoon niet zeker tot je kunt testen of ongesteld bent geworden. Konden we maar even stiekem kijken wat er gebeurt he. Heb ook zoiets van zit pas 5 dpo ofzo nu dan. Lijkt me niet dat je al veel symptomen hebt dan toch? Volgens mij begint dat pas echt erg na de innesteling. Maar goed je weet het niet Wat fijn dat het vorige keren zo snel is gegaan. Ik zit nu in de derde ronde voor de eerste. Kun je je niet herinneren wat je toen voor klachten had?
Hoi, Ik ken het maar al te goed! Had je niet toen je daadwerkelijk zwanger was dat je het gewoon wist? Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap wel en die van nu ook. Allebei helaas mis. Maar ik voelde me onmiskenbaar zwanger en bij beide zwangerschappen voelde ik dat een week na inseminatie. Kan het zijn dat je anticonceptie hebt gebruikt? Je verhaal lijkt namelijk erg op ontpillen.. Groetjes Patricia
@Veer gelukkig ben ik niet de enige! Nee ik weet niet meer echt wat ik voelde, vaak zeggen ze dat als je zwanger bent geweest je het de volgende ronde zo herkent, maar dat heb ik niet. Vorige zwangerschap was het ook gewoon afwachten en testen. @Patricia nee, heb gewoon dat ik wat gerommel voel, maar ik had wel wanneer ik bijna kon testen ik juist dacht dat het niet raak zou zijn.. En dan bleef de ongesteldheid uit en na dan heel wat dagen later toch positief testen. Dus dan weet je ook niet meer waar je nou echt op zit te wachten. Ik ben niet aan het ontpillen, m'n vorige zwangerschap hebben we moeten afbreken en daarna ben ik ook niet meer aan de pil gegaan zodat we weer bezig konden wanneer we daar aantoe waren.
Ik voel helemaal met je mee! Ik had altijd regelmatige cycli, van ongeveer 29-30 dagen. Nu zit ik op dag 50. De eerste twee weken over tijd 5 testen gedaan, waarvan 1 bij de huisarts, alles negatief. Vorige week begon ik met oud bloedverlies. Heeel weinig, dit duurt nu al 8 dagen. Verder heb ik enorme rugpijn, al een week. Waar moet ik nou vanuit gaan? Ik voel van alles en maak mezelf ook helemaal gek! Iemand nog tips?
@lotsoflove wow, ik vind het zo al vreselijk om overal wat achter te zoeken, maar als je ongesteldheid ook nog uit blijft... Ik leef met je mee. Geen tips helaas, ja door dokter laten testen, maar dat heb je dus al gedaan..
Ik werd zo gek van mezelf dat ik er vanavond een 6e test tegenaan heen gegooid.., superzwanger!!!! Dus toch... Nu alleen geen idee hoe lang al...
MamaSamm, ik denk dat wij elkaar de hand kunnen schudden. Inmiddels zit ik ook op het wachtbankje in de eerste ronde voor ons 2e kindje. Ik vind het zo moeilijk om het geduld op te brengen om nog niet te testen. Heb ook af en toe gerommel in mijn buik van mijn darmen maar verder voel ik vrij weinig. Ik kan mij herinneren van mijn eerste zwangerschap dat ik, toen het raak was, ook weinig symptomen heb. Misschien kunnen we elkaar op het wachtbankje vergezellen?
Ja, laten we dat maar gezellig doen. Vandaag heb ik wat steken in m'n borst gehad.. Gelijk weer m'n hoofd op hol.. Maar we wachten gewoon braaf af.
Ik word hier inmiddels bijna gek van het wachten! Zonet een paar steekjes ter hoogte van schaambot..nou hersenen draaiden meteen overuren. Zondag ga ik een eerste testje wagen
Nou hier het zelfde hoor vind het echt zo ongelofelijk moeilijk om te wachten met testen nu bijna mijn ongi over na vmk vanaf nu ga ik maar een met ovulatie testen beginnen want volgens mij zit ik steeds verkeerd met mijn eisprong ik las hier ergens bij iemand dat ze ongeveer anderhalve week voor de nod hele gevoelige borsten had en dan wist ze dat d'r ei er aankwam nu ben ik eens terug gegaan bij mij en elke keer dacht ik hoort misschien bij eventueel zwanger zijn of bij mijn ongi maar het kan natuurlijk ook dat mijn ei gewoon veel later is wat kan een vrouwen lichaam soms verwarrend zijn zeg om gek van te worden sorry moet ik even kwijt ! Misschien moeten we elkaar helpen met het wachten met testen !
Van harte gefeliciteerd! Ik probeer echt niet eerder te testen dan op NOD maar ik weet niet of dat gaat lukken. Al een paar dagen smaakt koffie mij niet meer en laat ik dat juist de vorige zwangerschap ook hebben gehad.
Bedankt allemaal voor de felicitaties, ik hoop dat er voor jullie ook een wondertje verschijnt! Sterkte met wachten!
Nou ik hoop dat het deze maand dan beter gaat! En we moeten elkaar idd helpen met het wachten om te testen.. Want dat wachten is zo moeilijk!