Hallo meiden, Ik heb een vraag over de vitotaal van de tuinen. Ik heb dit vandaag gekocht omdat ik heb gelezen dat dit helpt tegen klachten die bij pms horen (een week voor ik ongesteld wordt ben ik heel sagerijnig en heb ik veel last van stemmingswisselingen). Nu las ik op de bijsluiter dat het ook helpt als je onregelmatige cyclussen hebt... Hier heb ik het dus NIET voor nodig want mijn cyclus is het afgelopen half jaar altijd tussen de 28 en 30 dagen. Nu dus mijn vraag: als je dit gebruikt terwijl je al een regelmatige cyclus hebt..kan dit dan kwaad?? Dat je dan juist een onregelmatige cyclus krijgt of dat het hele gebeuren in de war wordt gegooit?? Miss een stomme vraag, maar het is voor mij niet helemaal duidelijk. Bedankt voor het lezen. Liefs Denise Vitotaal Monnikspeper Toepassing Regelmatige menstruatie Emotionele steun voor en tijdens de menstruatie Botanische naam Vitex agnus-castus Productomschrijving Veel planten zijn al uit de oudheid bekend. Dat geldt ook voor Monnikspeper, oftewel Kuisboom. Monnikspeper is een zeer forse heester, die in het wild een hoogte van maar liefst zes meter kan bereiken. De plant wordt bij ons vooral gekweekt om zijn violet-blauwe herfstbloemen. In de oudheid paste men Monnikspeper vooral toe bij vrouwen, en dan met name bij 'vrouwelijke ongemakken'. Monnikspeper bevordert een normale menstruatie. Plantaardige kwaliteit Vitotaal® Monnikspeper is een plantaardig middel, zonder chemische toevoegingen zoals gluten, gist, kleur-, geur- en smaakstoffen of conserveermiddelen. De productie geschiedt onder strenge kwaliteitscontrole. De kracht van kruiden Voor extra ondersteuning tijdens de menstruatie kunt u Vitotaal® Monnikspeper combineren met Vitotaal® Citroenmelisse. Vitotaal® staat voor 'Quality in Care' Omschrijving Toepassing Regelmatige menstruatie Emotionele steun voor en tijdens de menstruatie Botanische naam Vitex agnus-castus Productomschrijving Veel planten zijn al uit de oudheid bekend. Dat geldt ook voor Monnikspeper, oftewel Kuisboom. Monnikspeper is een zeer forse heester, die in het wild een hoogte van maar liefst zes meter kan bereiken. De plant wordt bij ons vooral gekweekt om zijn violet-blauwe herfstbloemen. In de oudheid paste men Monnikspeper vooral toe bij vrouwen, en dan met name bij 'vrouwelijke ongemakken'. Monnikspeper bevordert een normale menstruatie.