pijn borst, bv gestopt 30-04

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door noppie, 14 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Beste lactatiekundige,

Sinds gister heb ik wat pijn aan mijn linkerborst aan de buitenkant richting de tepel zeg maar. Ik voel het als ik mijn dochter tegen me aandruk om haar een boertje te laten enzo.

Ik voel geen knobbeltjes of verhardingen ofzo. Ik ben 30-04 gestopt met borstvoeding geven, na rustig te hebben afgebouwd ivm mogelijke candida in mijn borst (ha zei van niet, lactatiekundige van wel). Sindsdien had ik geen klachten meer tot gister.

Ik ben nog niet ongesteld geworden. Zou het toch door iets hormonaals kunnen komen?

Dank
    Noppie

2. Rieneke

Rieneke Actief lid

26 mrt 2009
    352
    0
    0
    Hai,

mogelijk een gevoelig melkkanaaltje, heb je er nog last van??

groetjes
    Kirsten

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Kirsten,

Ja, ik heb er nog wel last van ja. De pijn zit rondom mijn tepelhof, zeg maar als ik aan de zijkant en aan de onder/middenkant van mijn borst duw. Ik vind het vergelijkbaar met pijn die je kan voelen als je ongesteld gaat worden. Als ik er niets tegen aan duw valt de pijn wel mee hoor, maar ik voel wel dat het anders is/gespannen is. Alleen dit is ietsje pijnlijker en maar aan 1 kant. Heeft dit nog met de bv te maken? Moet ik me hier zorgen over maken? Is er iets dat ik kan doen?
    Ik maak me altijd gelijk zorgen dat het dan kanker is :( .

Dank voor je moeite alvast.

groetjes
    Noppie

Deel Deze Pagina