onregelmatige cyclus waneer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SmMy, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik heb altijd een verschillende cyclus meestal tussen de 28 en 32 dagen de laatste keer was het van 40 dagen was de eerste keer! nu zit ik op de 37ste dag alweer nog niet ongesteld, dacht vandaag dat het voelde alsof ik ongesteld moest worden maar was doorzichtige afschijding iets! heb ik eigelijk normaal nooit voordat ik ongesteld wordt! wil eigelijk wel graag testen vind het wel spannend maar wil wachten tot vrijdag dan is mijn vriend weer trug die is weg voor zijn werk! zijn er meer die ervaring hebben met een onregelmatige cyclus en die afschijding voor ze ongesteld moeten worden mischien??

Groetjes

2. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Helaas kan ik je geen antwoord geven op je vraag. Heb zelf geen ervaring met doorzichtige afscheiding voor ik ongesteld wordt.
    Vraagje over je banner: Heb je toch al getest? Aangezien er staat dat je 4 weken en 0 dagen zwanger bent?

3. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    wat ik het meeste van mensen hoor is dat je test een week na je langste cyclus. bijv. als je cycl. het langste 37 was dan doe je het een week daarna.
    ik hoop dat je nog even geduld kan op brengen. ik hoop op een posi test voor je

Deel Deze Pagina