ik hoop het zo..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nanette77, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Voor degenen die mij "kennen" Ik heb het afgelopen jaar 4 keer een mk gehad.
    Afgelopen cyclus de laatste (dit was een vmk volgensd gyn. Was wel een aantal dagen overtijd)

Deze maand voel ik sinds een paar dagen van alles. Maar ik zit nog ffies voor nod (uitgaande van het feit dat dit een normale cyclus is)
    Nou vraag ik mij af of ik he mijzelf niet wijs maak.
    (na de mk in feb. voelde ik nml ook wat dingetjes)

Ik snap wel dat jullie vanaf die kant van het scherm niet kunnenzien of ik zwanger ben.. 't is ook meer om het ffies van me af te schrijven..
    (maar een reactie is meer dan welkom:p)

Waar heb ik last van:
    -mijn darmen.. (helft vorige week een dgje erg actieve darmen. ze rommelenook steeds en nu kan ik vandaag de boel moeilik kwijt)
    -mijn tepels doen wat zeer bij aanraking ed en hebben veel bultjes
    -goed gevoel over deze ronde
    -duizelingen af en toe
    -klunzig
    -vergeetachtig
    -vreselijk moe.. Vandaag op de bank in slaap gevallen en dat doe ik nooit
    -scheetjes en boeren (en dat doe ik ook weinig:p:p)
    -rode handen (van binnen)
    -krampjes in mijn bm

Ik besef me best dat alles ook kan komen van de stress van de afgelopen tijd....
    Maar ik hoop het zo

2. Och meissie, ik hoop het ook zo voor je!!! En ik moet toegeven dat een aantal van je kwaaltjes heel erg kunnen duiden op een zwangerschap...

Maar ik ben nu ook 4 keer zwanger geweest en maar bij 1 zwangerschap wist ik het van tevoren dankzij het feit dat mijn borsten gevoeliger waren en groter. De andere keren voelde ik lichamelijk helemaal niks. Dus ik begrijp het heel goed, je let op tekenen van je lijf dat je zwanger kan zijn, doe ik ook steeds, ondanks dat het dus bij veel van mijn zwangerschappen helemaal niks zei... En ik hoop ook echt heel hard dat je lichaam je niet voor de gek houdt en dat je heel snel een hele mooie test mag komen laten zien hier!!! (En dat het daarna goed mag blijven gaan!!!)

Ik duim voor je meid!!

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoi Nanette,

Hoop ook heel erg met je mee.

Stom hè, dat de een relatief vaak/makkelijk zwanger wordt, maar dat zwanger blijven een groot probleem lijkt te zijn en dat een ander heel moeilijk zwanger wordt en het daarbij allicht wel goed gaat...

Het is niet eerlijk... :x

Liefs

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oh ja, ik denk nu ook wel bij alles dat ik voel dat het weer raak is.
    Zou wel apart zijn aangezien de eerste keer 9 maanden duurde, maar goed, het kan...

Krijg je trouwens, als je net na een miskraam weer zwanger bent, weer dezelfde klachten? Weten jullie dat?

Hier nl nog steeds best grote borsten, dat waren eigenlijk mijn voornaamste klachten..

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mhh weet ik niet zeker mykelti..
    Ik weet wel dat ik elke zwangerschap een aantal gelijke kwaaltjes heb.
    nml. duizelingen, hoofdpijn (nu ook trouwens) en afkeer van vlees (vandaag ook, maar dat kan oo met het weer te maken hebben)

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

nee, tenminste ik niet.
    ik had de vorige ronde (ook raak) veel spierpijn in mijn buik en in mijn zij en kon amper bewegen ervan :S ook mijn haar was ineens veel voller, mijn vriend viel dat ook op en dat zegt dan echt iets aangezien hem nooit wat opvalt.;)
    deze laatste ronde had ik totaal geen symptomen of kwaaltjes en was er heilig van overtuigd dat ik gewoon oma op bezoek zou krijgen. ....niet dus:D:D

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ow jah! wat ik al zei bij de kippetjes..
    Wie wil kan zich bij mij opgeven voor de cursus
    'hoe maak ik mijzelf gek in 14 dagen'
    We beginnen de eerste bijeenkomst met symptonen na de eisprong en werken langzamerhand door tot de nod :p:p

8. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom even meedoen, al heb ik geloof ik geen cursus nodig om mezelf de laatste 2 weken gek te maken :D.

Die weken duren altijd zo lang.

Hoe gaat het verder Nanette? Heb je verhalen gelezen, eerder in andere topics. Heb je alles weer een beetje op de rails voor jezelf?

Liefs

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    gezellig! een cursist in de gevorderde groep;)

Maar het gaat wel redelijk. Ik heb de boel redelijk op de rails. Alleen als ik echt over het jaar nadenk staat het huilen mij nader dan het lachen. Maar verder gaat het eigenlijk wel goed:D

Lief dat je er naar vraagt!

10. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naja het is ook niet niets he.
    Het lijkt me emotioneel erg zwaar.

Zouden er nog meer mensen mee willen doen in de club :p ?

11. Ja ik doe ook mee hoor!!!:D Alleen moet ik eerst nog wachten op mn ei...;) (wel een dezer dagen denk/hoop ik, als mn cyclus weer normaal is na mn miskraam)...

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai nanette!

ik heb al eens bij je gereageert en heb toen ook een tijdje meegelezen en gepost....
    Wat fijn om te horen/zien dat je weer lekker aan het posten bent,...en ik hoop het zoooo voor je dat je zwanger bent!!

De duizelingen had ik ook en bultjes op mijn borsten ook toen ik zwanger was,...en dat was 2 dagen na nod dat ik positief testte, maar had direct andere tepels en een week voor mijn nod was ik zoooo duizelig, dat had ik echt nog noooooit gehad!

hou je ons op de hoogte!?? ik ga voor jou duimen meis!

dikke knuf

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @ marjolein.. We hebben een clubske opgericht... ook jij hoort erbij;)

@berretje.. da's lang geleden! Ik hoop ook dat het zo is.. maar ik weet/durf het niet echt..
    Zie trouwens dat jij ook een heftige tijd achter de rug hebt...
    Knuffel voor jou

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ja dus!:p

Deel Deze Pagina