Aangezien heel veel van ons van aanbiedingen en kortingen houden, leek het mij leuk om ze ook te delen met elkaar hier. Ik houd van deze periode, (bijna overal) uitverkoop. Ik weet dat er al een plekje hierover is, maar ik denk niet dat veel mensen daar kijken dus ik hoop dat dit topic niet verplaatst zal worden. Ik zwerf hier een tijdje rond en ik zal pas kort geleden dat er een speciale plek hiervoor is (helemaal onderaan de pagina) . Dus heb je iets leuks gezien wat in de aanbieding is? Ben je van plan om het te kopen? Heb je het gekocht? Wat vond je ervan? Ben je er blij mee of was het zonde van het geld? Kan van alles zijn van luiers, (kinder)kleding, tot eten en cosmetica. Ben benieuwd...
Ik zal toch maar beginnen, ik heb heel veel dingen bij AH gehaald met 1 + 1 gratis, Dreft, Glorix, orchideen, komkommers, quiche, pannenkoeken, Hero sap, Kwark van Danio. En de mineolas met 50 % korting zijn super lekker, meestal koop ik ze niet omdat ze te zuur maar deze zijn heerlijk zoet en mega groot. Verder biologisch kokosolie bij de Aldi , leuke kinder-sokjes en allerlei kinder reken boekjes (zoontje gaat binnenkort naar de basisschool). Verder toch een paar kleding voor mijzelf bij Steps en Zara , en voor de kinderen heel veel bij Name it , Zara en H&M. Verder wacht ik op de aanbiedingen van volgende week, wij krijgen de folders hier altijd op zondag ochtend en kijken ze op ons gemak tijdens koffie drinken.
@Loesje86 dank je wel voor de link, ik zei net dat ik wist over deze subpagina maar omdat hij helemaal onderaan is weinig mensen reageren zo te zien. Mijn bedoeling was meer een sort kletstopic te openen hier in de lounge, waar veel 'drukker' is
Ik vind het ook een goed idee om hem hier te plaatsen. Vind het erg zonde dat het officiële topic verstopt staat onderaan inderdaad! Oke leuke tip: aanmelden bij pampers . nl op de startpagina zie je daar je via photobox en gratis fotoboek kan bestellen. Hoef je alleen de verzendkosten te betalen. Is een erg mooi boek!
Dat dacht ik ook idd. Heel vaak loop ik aanbiedingen mis . Dank je wel voor de tip, wij willen een album maken met foto's van de kinderen, ik ga zeker kijken.
Beste Alizee, Hiervoor moet je toch echt het forum Gratis en aanbiedingen voor gebruiken. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl