Vraagje: ik ben nu 31 weken zwanger en inmiddels kan ik niet meer over mijn buik heen kijken om te zien hoe ik mijn bikinilijn kan bijhouden... Ik vind het best vervelend om voor mijn doen zo ''behaard'' te zijn. Heeft iemand tips of ideeën wat ik hier het beste aan kan doen?
Ik heb het mijn man laten doen. Is tenslotte niet de eerste keer dat hij die plek aanschouwt en zeker ook niet de laatste keer. Haha!
Of in ieder geval... hij mocht het afmaken. eerst deed ik het zelf op gevoel en dan moest hij het controleren.
Hier ga ik zitten op de wc met een spiegeltje erbij,en dan laat ik mn man het nog ff bijwerken als dat nodig is.als dat niet meer lukt dan doet hij het voor me net zoals de vorige keer.
Liggend in bad en dan op gevoel. Tussendoor checken met spiegel. ML zou het bij mij dus echt niet doen en ook ik zou het een beetje vreemd vinden.
Toevallig werd ik hier vandaag voor het eerst mee geconfronteerd. Mijn buik is de laatste week flink gegroeid.... dus daar stond ik vanmorgen in de douche met mn scheermesje.... ik kon mn buik nog wat optillen en er omheen kijken om te zien wat ik deed... maar ik zat al te denken: dit gaat een probleem worden ahaha... Maar ja, denk dat ik het op gevoel ga doen... en ach, ik maak me er niet zo druk over, ik haal gewoon zoveel mogelijk weg als ik ga zwemmen, als het in een badpak netjes uitziet ben ik tevreden!
Mijn partner doet dat voor mij, ook al regelmatig voor de zwangerschap. Hij vindt dat leuk en is er een stuk handiger, sneller en beter in dan ik
Gewoon niet. Schouders erover ophalen, je bent heus niet deenige zwangere die de laatste weken meer haar heeft. Degenen die het zien zijn òf mede-schuldig aan je buik òf het zijn professionals die heus wel eerder wat schaamhaar hebben gezien.
Ik deed het gewoon een beetje op gevoel. Haha mijn man zou dat echt niet voor me willen doen! Die vond het al onzinnig zoals ik stond te klungelen.
Ik kan het nog gewoon zelf, maar straks op gevoel, met een spiegel, en dan mag VL de 'restjes' checken. Vind ie niet erg. Liefs,
haha ik moest hier laatst ook aan denken! "hoe zal dat straks moeten???" maar ik denk dat een spiegeltje inderdaad erg handig is!