pijn boven in de rug..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sam8, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik heb even een vraag.
    Ik ben nu bijna 30 weken zwanger en gister had ik tijdens het zitten ontzettend last van m'n rug. Zat in de auto als schrijfster bij een dressuurwedstrijd. De pijn zat vrij hoog in mn rug aan de rechterkant, onder m'n schouderblad en op een gegeven moment trok de pijn door naar m'n zij en bovenin m'n buik. Het was een soort branderig gevoel. Als ik dan even heel goed rechtop ging zitten en een paar keer diep ademde dan ging het weer over. Maar heb het gistermiddag een aantal keren gehad. Wist dan echt even niet meer hoe ik moest zitten.
    Dat branderige gevoel in m'n rug (op dat bepaalde plekje zag maar) heb ik al een weekje en nu ook nog steeds en eigenlijk alleen last tijdens het zitten. Verder trekt het behalve gister dus, niet door naar mn buik ofzo..
    Komt dit door de groei van de kleine ofzo? Verder voel ik het zeer veel bewegen dus daar maak ik me verder geen zorgen over. Wel schopt het eigenlijk ook altijd rechts tegen m'n ribben.
    Iemand van julie enig idee wat dit is?

Alvast bedankt voor jullie antwoord! Super dat jullie hier tijd voor vrij maken!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik heb werkelijk geen idee. Indien het aan blijft houden dan zou ik het even laten nakijken bij de huisarts. Ik verwacht niet dat het met je zwangerschap te maken heeft.

Imke

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA nou daar ben ik dan erg blij mee ;) !
    Volgende week woensdag moet ik naar m'n ha voor controle. Hij doet samen met m'n vk de bevallingen en als zwangere moet je dus ook altijd een keer bij hem op controle. Dan vraag ik het hem dus volgende week gewoon als het zo blijft zoals het nu is! Anders kan ik idd altijd even eerder bellen. Bedankt in ieder geval!

Deel Deze Pagina