Pijn boven in zij/richting rug &vocht

Discussie in 'Gezondheid' gestart door baby90, 20 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik heb al ff af en aan wat last van mijn zij/rug. Richting de nieren. Al 3 keer urine laten controleren maar kwam elke keer niets uit. Gister avond ineens vocht in mijn gezicht.. echt in een keer. En toen ik eenmaal in bed lag dus echt weer last van die pijn, alsof mijn bh te strak zit maar dan daar onder. Toch meer in mijn rug denk ik.
    Sochtends nog steeds een dik gezicht. Toch ff gebeld maar hoefde niet langs te komen totdat ik pijn krijg in mijn boven buik of sterretjes ga zien..
    In de middag begonnen mijn voeten ook. Niet veel, maar t zit er wel en mijn voeten doen pijn.
    Nu begint die pijn ook weer op te spelen en is echt vervelend aan het worden. Ik voel de kleine meid wel, maar minder.

Morgen maar weer ff bellen?....

2. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zou nu gewoon even bellen. Beter een keer achteraf onnodig gebeld hebben dan achteraf te denken had ik maar. En je klachten kunnen wijzen op HELLP zover ik weet dus moet je niet te licht nemen.

Veel strekt en gewoon even bellen♡

3. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het vandaag en heb je al gebeld?

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    Heb je pijn aan de linkerkant of rechterkant?

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Beide kanten.. gezicht was vanochtend nog meer opgezet en gister avond best wel pijn.
    Ben in 't ziekenhuis en net ctg gehad en die was gelukkig goed. Urine wordt gecontroleerd.. deze keer niet met alleen een dipstick dus ben benieuwd.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier laat van nierstuwing. Maar pijn nieren zit lager. In de taille en dan m'n zij en uitstraling richting rug.
    Maar bij mij kwam ook niets uit urine en bloed.
    Stuwing was op een echo wel te zien.

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Idd ik heb ook nierstuwing. Ze geven me er niets voor omdat de pijn niet ondragelijk is, en komt en gaat. Ik moet het doen met paracetamol. Mocht het erger worden moet ik terug komen. Het kan ook weer weg gaan:)

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik hoop t voor je! Ik kreeg hier aanvallen die niet te doen waren. Uiteindelijk per ambu naar ziekenhuis gebracht. Ik was net 2 uurtjes thuis uit t ziekenhuis.
    Ik kreeg Buscopan infuus in combi met paracetamol.
    Uiteindelijk veel baat bij osteopaat en homeopaat. Kon vanuit ziekenhuis alleen op linkerzijde liggen en max 10 min zitten of bewegen. Gaat nu al 7 weken goed :)

9. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Jeetje red88.. dat lijkt me zo pijnlijk! Fijn dat t nu al 7 weken goed gaat, ik hoop voor je dat t niet meer terug komt.

Even een vraagje.. het is hier niet erger geworden gelukkig. Soms heb ik er bijna een hele dag geen last van, en dan af en toe weer ineens wel een paar keer. Vandaag dus wel, uur geleden was echt even niet prettig maar wel te doen hoor. Nu sinds een half uurtje soort hele pijnlijke steken rechts, ter hoogte van mijn zij maar meer richting mijn buik.. Kan dit ook van mijn nier zijn? Dat t uitstraalt ofzo? Ze zijn echt best pijnlijk.

Oke nu voel ik t links af en toe ook een klein beetje..

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier steken schuin naar beneden, waar de urineleider loopt.
    Begon hier net weer wat zeurderig aanwezig te zijn. Vanmiddag bij de osteopaat geweest. Nier voel ik niet meer. Wel m'n urineleider dus maar had de vorige keer daar ook wat een oprekkend gevoel na de behandeling

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ikzelf ben gisteren net uit het ziekenhuis ontslagen. Kreeg 2 dagen geleden ontzettend veel pijn in mijn rug, ter hoogte van mijn nier. Ik heb het uitgeschreeuwd. Ze hebben me aan het infuus gelegd en heb daarbij 4 morfinespuiten gekregen maar niks hielp. Uiteindelijk heeft de uroloog iom de gynaecoloog besloten om een dubbele J catheter in te brengen. Ik blijk dus ook nierstuwing te hebben (icm een fikse blaasontsteking) tis alleen niet duidelijk of het door een niersteen komt of dat mijn baarmoeder de urineleider afsluit, dat zullen we pas na de bevalling weten. De catheter is geen pretje maar heb vooralsnog geen koliek aanvallen meer gehad. Hoop dat dat zo blijft want die pijn is onbeschrijfelijk..ik beval nog veel liever en wel 5 keer achter elkaar.

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Jeetje, wat ben ik blij dat ik er niet zo heel erg last van heb als ik 't zo lees😅
    Lijkt me zo ontzettend pijnlijk! Sterkte! Wat is een J catheter precies?

Red88, ik denk dat 't mn nieren waren maar gelukkig zijn die steken alweer gezakt. Wat doet een osteopaat precies?

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dat is een inwendig slangetje dat in de urineleider geplaatst wordt om de doorgang van de nier naar de blaas open te houden.

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja, t is vreselijk die koliek pijn, ik beval ook liever.
    Hier was eerst sprake van een drain plaatsen maar hoefde gelukkig niet. J cathether lijkt mij ook geen pretje. Deden ze bij mij ook liever niet aangezien ik nog maar 20 weken was.
    Ben blij dat ik t tot nu toe zo kan redden.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Osteopathie

Was hier echt een wereld van verschil na de 1e behandeling.

Deel Deze Pagina