wanneer verdwijnt zwangerschapsstreep?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Makkie, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden,

Wie van jullie heeft er ook een zwangerschapsstreep gehad tijdens de zwangerschap en wanneer verdween die weer na de bevalling? Hier is de streep nog erg duidelijk aanwezig, lijkt zelfs wel donkerder geworden? Hoop stiekum dat ie van de zomer weg is.....

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Heb het helaas zelf nooit gehad, want ik vind dat heel mooi staan, maar goed, niet gehad dus.
    Hoorde wel van anderen dat het soms wel 9 maand kan duren voordat hij weg is. ;)

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik had een hele duidelijke streep maar die was binnen een paar maanden weer verdwenen hoor! Dus als dat bij jou ook zo snel gaat hoef je je geen zorgen te maken voor de zomer! :)

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja vind het ook mooi, maar nu ik niet meer zwanger ben hoeft het niet meer hoor! (hoewel als ik hem zie wel terug denk aan mijn dikke buik, dat heeft ook wel weer iets....)

Fem, nou dan moet ik dus even geduld hebben dus! Hopelijk kunnen we dan van de zomer weer in bikini (anders maar een badpak hahahaha)

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Zou het ook wel bijzonder vinden en absoluut niet storend, om die streep boven een bikini uit te zien. Het is een mooi teken van vrouwelijkheid en moederschap (tenminste, dat vind ik dan).
    Maar als je het zelf niet prettig vind, dan zijn er idd gelukkig ook badpakken.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja je hebt gelijk hoor! Net zoals striae en geen hele platte buik meer. Er mag best gezien worden dat je een kind hebt gedragen en gebaard hebt! Idd het toppunt van vrouwelijkheid!

Dank je, vind mijn streep nu ineens weer veeeeel mooier! :)

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.978
    113
    Verplaatst naar 'Na de bevalling'.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Bij mij is hij wel een stuk lichter, maar nog niet weg. Maar ik vind het niet zo storend meer inmiddels. Maarja, ik zit dan ook alweer op ruim 6 maanden na de bevalling.

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Die streep heb ik maar een beetje gehad, en was ook wel na een paar maanden vertrokken..

Mijn zebra-printje zit er nog steeds.. Nou was ik flink gestreept tijdens de zwangerschap. Van zij tot zij, van navel tot ondergoed-lijn.. De lijntjes waren na zo'n 9-12 maanden wel wit/parelmoer gekleurd, ipv opvallend rood. Maar een bikini is niet meer done voor mij..

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Mijn zwangerschaps streep is al een stuk lichter geworden. Mijn dochter heeft er ook 1 en die van haar is ook al minder geworden. Jaja..zo moeder zo dochter.

Met straie is helaas nog wel erg zichtbaar

11. sinada

sinada Niet meer actief

ik heb al vanaf mijn jongere jaten( weet het niet precies) een bruine streep tot aan mijn navel. Bij mij zal het dus altijd blijven

12. heel raar maar ik heb 'm nog steeds en Joya heeft 'm ook

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier heeft het bijna een jaar geduurd voor hij weg was...

14. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik hoop dat ie bij mij snel weg is want ik wil graag onder de zonnebank...ze zeggen dat je dat niet moet doen als je die streep nog steeds hebt omdat ie anders definitief kan blijven zitten

15. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik had alleen een streep bij de laatste zwangerschap. Het duurde ruim een jaar voordat het weg was :confused: , vind dat best lang.

Groetjes Brez

16. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik heb hem nu nog.........

17. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    het ligt er ook aan of je borstvoeding geeft of niet.
    bij het geven van bv duurt het ontzwangeren van je lichaam langer door de hormonen die bij bv aangemaakt worden.

Bij mij duurde het ook wel een jaar voordat hij weg was (met bv)

18. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik had ook een zwangerschapsstreep. heel licht , nu nog steeds en eerlijk gezegd hoop ik dat hij blijft ook. een mooie herinnering aan een mooie tijd! :)

19. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    ik heb hem ook nog steeds al word hij wel wat lichter :)

20. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik heb hem nog steeds, wel een stuk lichter idd, maar nog wel duidelijk zichtbaar (geen borstvoeding hier trouwens)

Deel Deze Pagina