Sinds paar dagen pijnlijke steken/krampen boven in mijn buik. Met name linksboven. Erg vervelend. Wat kan dit zijn? Voorweeen? Kleine is 4 wkn geleden ingedaald, sindsdien last van gewrichten, steken in schaambot etc... Heb mijn hele zwang er schap al last van maagzuur. Dat blijft ook maar aanhouden. Ondanks dat de kleine is ingedaald... Wordt er gek van. Denk dat ik er een soort van maagpijn van heb ofzo... Maar dat pijnlijke gevoel in mijn bovenbuik links,.vind ik wel raar....
Hoe is je bloeddruk?? Heb je een soort van bandpijn? Is het meer aan de oppervlakte of meer naar binnen? Kan duiden op een beginnende Hellp syndroom, beterbekend als zwangerschapsvergiftiging.. Ik wil je niet bang maken.. kan ook je spieren zijn die oprekken maar bel liever even de verloskundige op.
Bij de vk geweest gisteren. Alles goed. Waarschijnljjk omdat de kleine tegen de linkerkant ligt, zit daar de druk. Mijn baarmoeder loopt nog wel 3 wkn voor, dus dat houden ze in de gaten. Hartje weer gehoord...dus dat is weer fijn!