Ik heb al een poosje steeds last van pijn boven mn navel Als ik er zachtjes tegen aan druk doet het erg zeer! Weet iemand misschien wat dit is en wat je er aan kan doen? Of zal ik dan toch de verloskundige maar bellen? Liefs El
ik heb er ook last van gehad, maar niet echt bij stil gestaan. Het is nu ook weer weg. Sommige plekken zijn nu eenmaal iets gevoeliger en kunnen beurs aanvoelen. Net of er een blauwe plek zit. Bij mij deed het ook echt zeer. Misschien van het oprekken van je huid of de kleine ligt tegen een zenuw aan. Maar als je het niet vertrouwd kan je altijd even bellen. Maar denk je je niet ongerust hoeft te maken hoor.
Ik heb daar wel last van gehad, maar wel eerder in de zwangerschap. Het is vanzelf weg gegaan. Ik denk inderdaad dat het een gevoelig punt is. Je huid is er ook wat dunner en zo. Groetjes, Nikki F
Ok dank jullie wel! Het is ook zo raar want als je er geen last van hebt en je drukt op die plek dan voel je echt niets! Maar zodra de pijn begint kan ik er echt niet aan zitten! Gelukkig heb ik op dit moment geen pijn meer, maar moet de 27e weer naar de VK en dan vraag ik t toch effe voor de zekerheid! Gek is dat he,voor de zwangerschap boeien die pijnen je niets en nu bij het minste geringste maak je je al zorgen!Hihi... In ieder geval heel erg thx voor de snelle reacties! Liefs El
Ik heb hier ook last van, maar dat komt omdat de kleine lekker aan het trappelen is, en vaak doet het nog zeerder als je een harde buik hebt. Nu doe ik deze plek xtra masseren, ondanks dat het zeer doet en dit helpt echt de plek doet daarna niet zo zeer meer, ik gebruik dan wel een olie en neem hier echt de tijd voor, en geeft mijn hele buik een massage, want de kleine vindt dit ook lekker, dat merk ik dan aan zijn of haar gedrag. Groetjes Monique
Ok dank je! Ga ik proberen! Doet indd wel zeer als je eraan zit maar bij een gewone massage is dat vaak ook zo toch? Goed idee! Thx! Liefs El
Hoi hoi, Ik heb dat ook rond mijn navel, maar je navel wordt ook steeds minder diep, ik denk dat het logisch is dat het daar wat gevoeliger is. Mijn babe beweegt soms zo dat heel mijn buik strak trekt en ik zweer dat ik een tik hoor soms! Alsof je met je nagel tegen je horloge tikt. En ik doe echt niets! Ik denk dat het geen kwaad kan, maar het is wel heel vreemd.
klopt dat hoor ik ook wel heel vaak, bijna elke dag. ik vroeg laatst aan mijn vriend of hij het ook hoorde hij zei nee!! je hoort een soort knak alsof er iets geknapt is van binnen. ik schrok hier in het begin enorm van dacht dat het de vlies was. maar de vk zei nee daar moet hij heel veel moeite voor gedaan hebben mocht het willen knappen.
Nou Loesmari, ik ben heel blij dat iemand anders het ook heeft! Ik dacht eerst ook dat mijn vliezen misschien boven aan het breken waren, maar gelukkig is het dat niet. Het is inderdaad een soort knak of tik ofzo. Nu ik weet dat jij het ook ervaart, maakt me dat al een stuk geruster! Morgen weer naar VK. Misschien heeft zij een idee wat het kan zijn? Dan laat ik je het meteen weten! Liefs, Moontje