Vandaag de eerste kleertjes gaan shoppen! Heb al een heleboel bijeen gekocht en vrees dat ik me nog serieus ga moeten inhouden . Waarom zijn alle babykleertjes toch ook zo schattig Hebben jullie dit ook? Als ik schattige kleertjes zie dan moet ik die hebben, maar als ik zo doorga gaat onze meid een hoop kleertjes hebben waar ze is uitgegroeid voor ze ze heeft aangehad Hoop dat mijn man mij wat kan tegenhouden Groetjes!
Heeeel herkenbaar haha! Bij onze geslachtsbepaling met 14 weken.was felukkig heel duidelijk te zien dat het een meid was.. dus gelijk die dag de babykamer besteld en kinderwagen en vanaf dat moment ook al gaan shoppen.. heeeeerlijk! Alles is al af en klaar.. hoeven alleen nog wat kleine.dingetkes te halen en de kledingkast wat uitbreiden.. maar idd overal waar ze babykleding hebben, wil ik het kopen haha..
Nee hoor daar heb ik niets geen last van *zoekt smiley met pinokioneus* Heb nu een shopverbod voor de kleine meid. Heb nu zoveel dat ik nu al zeker weet dat ze niet alles aan gaat krijgen. of ik moet haar 3x per dag gaan verkleden
Ik kijk inderdaad overal even maar wat kopen betreft heb ik me tot nu toe aardig in kunnen houden. Alleen een paar sokjes en mutsjes gekocht omdat ik de guo af wilde wachten. Die hebben we vanmorgen gehad en alles is goed, dus daarna meteen door om het eerste pakje te kopen. Dit is het pakje dat Babymuis als eerste aankrijgt na de bevalling en dit wilde ik per se samen met Pappamuis kopen. Dat vind ik een fijn idee.
Heel herkenbaar hihi.. vond ook alles leuk en had altijd wel een smoes om iets bij te kopen. En nog blijft het leuk om te shoppen hoor! Volgens manlief heeft ons zoontje ook teveel kleding haha. Als wij een 2e kindje mogen krijgen kan ik me vast niet inhouden tot 20 weken zwangerschap met kleertjes kopen haha.. maar we zouden het geslacht dan ook weer willen weten
Grappig ik herken het wel maar vind persoonlijk alles best prijzig! Vooral als je bedenkt hoelang ze het aan hebben! Voor een leuke vestje betaal je al gauw toch min 15/20 euro! Wat ik niet zo erg vind maar als hij maar 1 X aan heeft....... Ik heb me dus uit geleefd op de tweedehandse kleding! Prachtig dingen van noppies,z8, mede enz hihi voor leuk prijsje!
Dat heb ik ook hoor 2e hands en collectie van vorig jaar kun je je oo heeeeeel leuk op uitleven voor leuke prijsjes
Ik woon vlak bij een wibra. Voor die kleertjes die ze toch niet lang aan hebben vind ik dat een leuk adresje. Verder krijg ik een heleboel kleertjes van familieleden. Is toch ook een soort van "shoppen".
Super dure kleertjes ga ik ook niet kopen hoor. Ze zijn er op een mum van tijd jammer genoeg uitgegroeid Ben vandaag gaan shoppen in de zeeman en de c&a. Niet de super dure winkels, maar des te meer kan ik shoppen voor het zelfde geld
De Wibra en Zeeman hebben aan mij een goede klant, heel herkenbaar dus! Haar eerste pakje ligt al klaar, dat hebben mijn vriend en ik gelijk samen gekocht toen we na de 20-weken echo wisten dat ze een meid is en alles goed zat.
Hahaha wat grappig. Dat hebben Pappamuis en ik ook gedaan vanmorgen na de guo. Moet nog wel even gewassen worden natuurlijk, maar het begin is er