spoed vraagje

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by happymama, Jul 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo,
    ik heb even een dringende vraag ik loop er al een paar dagen mee eigenlijk .
    ik ben an wel niet zwanger , maar dacht jullie weten nog wel t een en t ander van de baarmoeder dus vandaar.
    ik heb een prachtige dochter van 8 maamden oud .
    ik heb daarna een spiraaltje laten zetten , ik was daarna onreelmatig ongesteld en t deed veel pijn in t begin maar dat is allemaal over!
    nu ben ik anderhalve week geleden ongesteld geweest en ik heb nog steeds die ongi pijnen en met vlagen word ik misselijk !
    ik dacht meteen ik ben zwanger en mn gevoel vroeg om een test , omdat ik me precies zo voel als de eerste , behalve heb ik geen pijnlijke borsten .
    de testen (2) zijn negatief .
    maar wat kan t dan zijn ?? ik ben niet iemand die snel naar de dokter rent , miss is t wel niks .
    ik dacht ik vraag t eerst aan jullie , ik hoop dat jullie miss denken te weten wat t kan zijn .
    alvast bedankt
    gr lisa

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi lisa,

Voor mij is het helaas gissen, wij hebben inderdaad verstand van de baarmoeder maar dan wel met een kindje erin of de eerste 10 dgn na de bevalling. Ik moet je daarom toch voor vragen doorverwijzen naar je huisarts.

Imke

3. happymama

happymama Niet meer actief

ik dacht t al een beetje , maar niet geschoten is altijd mis he !
    toch bedankt !

Share This Page