Ik heb 22 maart een vmk gehad. Ik heb toen roze verlies gehad van maandag 22 mrt t.m donderdag 25 maart. Maandag 29 maart opnieuw heel licht roze verlies t.m woensdag 31 maart. Op 3 april minder positief getest en op 7 en 9 april geheel negatief. Gisterenochtend heb ik getest (weet niet waarom, maar t moest). Ik had, heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad, is dit weer helemaal in orde na een vmk? Dus 22 maart als 1e dag menstruatie aanhouden? Dit om te kijken of ik dan inderdaad 4 weken zwanger ben.... en 27 december uitgerekend ben. Ik zou dan 19 april weer ongesteld moeten hebben worden. OP de foto is de bovenste van 21 april smiddags, de middelste van 22 april 's ochtends en de onderste is een kruidvattest van vanmiddag. De testen lijken me positief, maar zou ik dus direct weer zwanger zijn geraakt? Kan dat? Ik heb begin april bewust getest om een geheel negatieve test te zien. En nu eind april weer een positieve test, welke toch duidelijk zichtbaar is.
Hoihoil, Je telt inderdaad de dag van de miskraam als de eerste dag van je laatste menstruatie. In principe verwachten we dan dat de cyclus zich weer hersteld dit is niet bij iedereen het geval maar het ziet er naar uit dat dat bij jou wel is! Gefeliciteerd! Imke