pijn buik bij navel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dorianne, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo,

Ik heb steeds last van pijn in mijn buik of buikwand. Ik weet niet precies wat dit is.
    Ongeveer 3 cm rechtsonder mijn navel voel ik het af en toe trekken, dit heb ik vooral bij bewegingen die ik maak maar ik voel het ook als ik zit. Het is niet constant en als ik voel op die plek dan weet ik het precies aan te wijzen. Het is niet echt in mijn buik voelt meer als mijn buiwand van binnen?! Het is niet mijn kindje...alhoewel dit is mijn eerst zwangerschap dus ik zou ook niet weten hoe het voelt:D. Het is constant dezelfde plek en mijn kindje beweegt toch volop?

Misschien een raar verhaal maar vind het moeilijk uit te leggen, weet iemand wat die is? Moet ik mij ongerust maken dat er iets niet goed vast zit van binnen?

groetjes Dorianne

2. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    ik heb ook pijn gehad rond mn navel, en soms nog wel eens. Ikzelf kon niet goed zeggen of het aan de buitenkant of binnenkant was. Maar bij mij zeiden ze dat het door de groei van je buik komt. Ik had het vooral als ik een kleine groeispurt had. Naar gevoel is het, vind ik zelf.
    Misschien is dit het ook wel bij jou, maar als je het niet vertrouwt kan je altijd je vk bellen!!!

3. Mavaty

Mavaty Lid

20 sep 2009
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier ook last van gehad, maar dan boven mijn navel. Heel pijnlijk. Ik heb het toentertijd opgenoemd bij de vk, maar het hun wisten het ook niet echt.
    Het is vanzelf weer over gegaan, nog tijdens mijn zwangerschap geloof ik.
    Volgens mij kan het geen kwaad.

Deel Deze Pagina