Hoi hoi sinds vandaag weet ik dat ik zwanger ben maar ik heb ook steeds van die rare kramp in mijn buik en rug echt heel pijnlijk maar na een tijdje zakt dat weer af! Daarnaast heb ik ook vaak zo'n zeurende pijn en moet ik toch vrij vaak windjes laten sorry Is dit normaal xxx nathascha
hoi hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap! het kan de innesteling zijn, ik week niet hoe ver je bent maar daar kan je wel wat last van krijgen.. of het zijn ongesteltheidskrampen waar je ook nog last van kan hebben
kan vanalles zijn, maar is echt normaal hoor. Bv innesteling, bandenpijn (komt denk ik iets later) of je darmen. Maak je geen zorgen, het hoort erbij..
Hoi hoi, Het schijnt er inderdaad bij te horen. Ik ben nu net 5 weken zwanger en vanaf 3 dagen voor NOD tot nu toe heb ik er ook geregeld last van. Op de dag wel een aantal keer en 's nachts wordt ik er soms wakker van. Het voelt bij mij een beetje als menstruatie-achtige buikpijn, soms best wel hevig, maar na een tijdje trekt het dan weer weg. Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! Groetjes, Mar
Had ik ook in het begin allemaal. De krampjes blijven, maar de ontlasting en de windjes werden lucht in mn darmen en obstipatie. Heb trouwens vanaf begin af aan (1,5 week voor nod) last van bandenpijn. Is ook bevestigt door de vk. Vooral aan de rechterkant, daar zit volgens mij ook de beeb : p Maar je dus niet al te druk.