hoi, hebben jullie ook steeds last van huilbuien? ik moet echt steeds huilen om de kleinste dingentjes! echt zo vervelend... me mannetje zit ook nog een week in duitsland en ik voel me zo alleen zucht..
Nou, praat me er niet van! Ik lijk af en toe wel niet helemaal goed bij m'n hoofd... Begin om de raarste dingen te huilen en soms ook echt gewoon onbedaarlijk janken. Terwijl ik zelf ook heus wel weet dat het nergens op slaat. Misschien maar blij zijn dat je mannetje er niet is? Kan hij je ook niet uitlachen. (die van mij vind het nogal grappig allemaal..)
Heel herkenbaar! Hier echt gewoon al weken tranen om werkelijk helemaal niks! Een tijd geleden bijvoorbeeld omdat msn het niet deed . Gister nog omdat ik iemand een sms gestuurd had en diegene hem niet gekregen had . Door het lezen van iemands onderschrift hier op de site . Iemand die vraagt hoe het met me gaat . Overal kan ik zomaar om gaan janken .
Ik heb er ook veel last van. Mannetje hoeft maar 'boeh' te zeggen of ik jank alles alweer bij elkaar. Eigenlijk had ik daardoor ook een vermoeden dat ik zwanger was. Toen ik het nog niet wist werd mijn hormoonhuishouding al zo overhoop gegooid. Daar heb ik normaal nooit last van. Ook niet als ik ongesteld word of ben...
Hier staat de kraan ook hele dagen open Van de week zat ik te dagdromen over de bevalling en moest ineens huilen van geluk dat ik mn meisje in mn armen had...
Ik ben zo blij dat dit onderwerp net op deze site is gezet, was van plan er zelf al dit onderwerp neer te zetten haha... Ik wilde ook vragen, is het normaal dat we zo emotioneel zijn, ik kan ook echt om alles huilen de hele dag door en ook gewoon uit het niets of om niets. Ik heb helaas geen vriend die me kan troosten, die heeft me verlaten voor een ander op het moment dat ik zwanger ben, maar buiten dat ben ik gewoon nu heel erg emotioneel in het algemeen...neem aan dat dat de hormoontjes zijn
iik ben inmiddels wel bavllen maar huilde ook om alles. weet nog dat ik net zwanger was met oud en nieuw en dat ik begon te huilen omdat t oude jaar voorbij was en omdat ik t vuuwerk zo mooi vond. ze kunnen t je aardig lastig maken
Dat is ook niet alles dat je vriend je verlaten heeft. Jeetje wat heftig! heb je wel ouders waar je eventueel even kunt vertoefen?
Ik heb er ook last van, zeker mijn man vindt het inderdaad erg grappig.. Ik kan ook echt huilen uit frustratie en woede.. Ik ben ineens zo boos en ga dan huilen.. zwaar irritant
zoals ik lees heeft iedereen er wel last van mijn mannetje zit al een aantal weken in duitsland voor zijn werk en als ik dan aan hem moet denken gaat de kraan hier ook al open.. als ie me niet snel genoeg terug beld moet ik al huilen zal blij zijn als ie volgende week weer thuis is
Tranen met tuiten soms zonder aanleiding. Mijn man is het nu al wel gewoon maar is in het begin nogal vreemd. Als hij dan vraagt wat er scheelt dan kon ik alleen maar zeggen "weet het niet". Ik moet er wel bijvertellen dat mijn vader inmiddels bijna 4 jaar geleden onverwacht gestorven is en ik met de baby nogal dikwijls aan hem moet denken. En dit is natuurlijk ook wel een emotionele periode in een vrouwenleven nietwaar. Veel knuffels aan de huilende dames. Nog een paar maandjes geduld en jullie kunnen je baby (net als ik) in je armen nemen. Veke