stekende pijn liezen/ bovenbeen einde zwangerschap

Discussion in 'Gezondheid' started by zoe2008, Jul 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zoe2008

zoe2008 Actief lid

Mar 11, 2008
    152
    0
    0
    Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad, voor mij is het in mijn 3e zwangerschap een nieuwe kwaal :(

Ik heb (met name s avonds) als ik sta en loop regelmatig hele pijnlijke zenuwscheuten in mijn lies en bovenbeen. Ik kan dan niet meer op dat been staan. Het lijkt een beetje op een ijsbeen, wanneer je een harde tik op je spier krijgt. Gisteren had ik het continu wanneer ik liep en opstond. Het is enorm pijnlijk en ik zak meteen door mijn hoeven...

iemand hiermee bekend en tips?

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Ja zeker mee bekend, zwangerschapsischias. Er zit dan een zenuw knel, ik heb t in beide benen.. Je kan er weinig aan behalve houdingen zoeken waarin het het minste zeer doet.

Een plusje, na je bevalling is het direct weg, dan is de druk eraf en zit je zenuw niet meer knel.

3. zoe2008

zoe2008 Actief lid

Mar 11, 2008
    152
    0
    0
    bedankt voor de reactie. Bij komt de pijn echter niet uit mijn rug, maar begint echt in mijn lies. Alles wat ik lees over ischias gaat over pijn die achterin bij je rug/ bil begint, dat is het echter niet...

4. Libra1

Libra1 Bekend lid

Dec 2, 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja herkenbaar, maar bij mij zijn ze echt van korte duur. Zak dan echt even door mijn been, maar heb het ook wel eens gewoon in bed. Ik had het als de baby heel druk aan het "woelen" was laag bij mijn schaambot. Denk dus dat het met indalen te maken had. Want nu helemaal op het einde heb ik het eigenlijk niet meer gehad.

Share This Page