Al een aardig buikje 15 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deng, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deng

Deng Actief lid

19 nov 2007
    175
    0
    0
    Ben 15 weken zwanger en heb al een aardige buik, mensen zeggen ben je niet langer zwanger, maar dat is niet zo. Het voelt ook al als een hele buik, wie nog meer?

Liefs deng

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    pfff, met 7 a 8 weken kon ik al geen broeken meer aan..... nou is hetvoor mij de tweede dus misschien scheelt dat wat.....

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Bij mij zag je pas rond de 17 weken echt dat ik zwanger was, maar ben van mezelf dan ook niet echt slank. Mijn buik is nog steeds niet supergroot, maar dat vind ik niet zo erg. Alles wat er nu niet aangroeit hoeft er dalijk ook niet af!

Plaats eens een foto in de album, dan kunnen we kijken hoe groot je bent...

4. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Bij mij zag je het rond die tijd ook al aardig. Ik ben wel wat steviger gebouwd, maar toch viel het al gauw op. Ik merkte het vooral snel aan mijn broeken. Overal zaten ze nog goed behalve bij mijn buik enne dat zegt genoeg.

5. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Bij mij ook al wel hoor ;)

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik had ook al heel vroeg een dikek buik en met 8 wk zat ik in positiekleding. ik was in de eerste 3 maanden al 5 kg aangekomen :) en gelukkig op den duur groeide hij ineens minder hard en was in totaal 15 kg aangekomen en een normale buik :).

in me album staan volens mijn wel buikfotos en anders op mijn babysite.

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik loop sinds van de week ook in positiebroeken... Oh lovewinnie, je geeft me hoop! Ik ben nu 3 kg aangekomen en ben zoooo bang dat ik straks 30 kg zwaarder ben! Maar dat hoeft dus niet, gelukkig maar :D

8. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb sinds deze week dat ik me eigen broeken niet meer goed zitten, dus ga van het weekend op zoek naar een andere broek. Maar ik moet zeggen dat ik vind dat mijn buik ook al aardig rond aan het worden is. Ben idd ook al wat kilo's aangekomen.

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik kon met 9 weken geen gewone broeken meer aan.Toen was ik nog niet aangekomen maar kreeg dan wel al last van me bekken en me buik.Maar draag pas vanaf 12 wk positie kleding.
    Ik begin nu een buikje te krijgen.En je gaat het nu ook steeds beter zien.Ik heb geen foto's in me album maar wel op me babysite. (klik op banner enje komt er)

10. zwik

zwik Actief lid

29 feb 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Ik ben nog niets aangekomen, maar merk al wel dat mijn broek na het avondeten niet meer lekker zit. Dan zet ik steevast mijn knoop en gulp open.
    Niet charmant, wel comfortabel ;)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    de buik diue ik als avater heb is van vorige week. hier dus ook al een aardig buikje

12. Niet meer actief

Ik had zelf ook al snel een buikje. Toen ik de 20-weken echo maakte, zei de verloskundige dat het kwam, omdat ik veel vruchtwater heb. En dat is juist fijn voor de baby, kan-ie lekker bewegen.

13. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb ook al een aardig buikje. Vorige keer was er met deze weken nog niets te zien, nu groeit mijn buik echt snel.

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik hoop dat ik mijn broeken nog een tijdje aankan :)

15. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Ik ben juist 6 kilo afgevallen, maar kan toch mijn eigen broeken niet meer aan, doordat ik best al een buikje heb, dus toch maar positie broeken gaan dragen en ik moet zeggen dat zit een stuk lekkerder..

16. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Men vroeg zich bij mij af of er geen 2 in zitten. Nouwwwww nee het was er echt maar 1.

Deel Deze Pagina