hoi hoi ik heb een vraag ik ben 30-10 bevallen van een mooi meisje ik heb aardig wat bloed verloren bij de bevalling en na de bevalling ik heb gevloeid tot ongev 5,5 week toen een paar daagjes niets ondertussen heb ik de nacontrole gehad met 6,3 week toen had ik alweer bruin verlies ik heb toen aan de verloskundige gevraagd of het nog navloeien was of menstruatie. ivm erfelijke pco effe eierstokken gechecked waar zich alweer cystes aan t vormen waren ik heb van de gyn te horen gekregen dat als er geen eisprong is er geen menstruatie is nu heb ik in de afgelopen jaren dat we bezig zijn geweest heel wat gevloeid soms maanden (4 maand zelfs) achterelkaar en dat niets hielp het te stoppen ik mocht dit geen mentruatie noemen toen ik mn kalender met alle cirkels en streepjes liet zien aan onze nieuwe gyneacoloog nu omdat er zich weer cystes aan t vormen waren moet ik dit nu als menstruatie zien of niet? want t zet niet goed door zo denk ik hey en dan weer hmmz dat alles en dan weer.... bij de vk heb ik te horen gekregen dat als t niet doorzette en het zo bleef dat ik me bij de huisarts moest melden 9 weken na de bevalling en zodat ik een kuur zo krijgen om... al met al ik snap er niets meer van wat is jullie advies? wel is mn buik opgezet en heb ik behoorlijk rugpijn (maar rugpoijn al sinds de bevalling) ik geef geen volledige borstvoeding omdat ik niet genoeg heb +/- 50 cc per voeding liefs, claire
hoi Claire, waarschijnlijk was het geen menstruatie maar nog het laatste restje van het vloeien na de bevalling. In verband met de PCO weet ik het niet zeker. Bespreek het anders gewoon met je huisarts. De meeste huisartsen vinden het niet nodig om een kuurtje te geven. Mirjam
oki do, dank je voor je antwoord de bruine afscheiding is wel over gegaan in rozig slijm en beetje 'vers' bloed verlies maar zet nog steeds niet door dus dat wordt volgende week een bezoekje huisarts liefs, claire