hoe bereken je uw cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roosmeiske, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosmeiske

roosmeiske Actief lid

27 okt 2012
    139
    0
    0
    hey

Ik heb een vraagje ik zou graag weten hoe mijn cyclus is. ik weet echter niet hoe ik deze moet uitrekenen.
    Ik ben wel heel onregelmatig de ene maand duurt het al wat langer de andere moment korter. mijn kortste maand (sinds januari 2012) is 27 dagen mijn langste 33 dagen.
    ik heb op een site waar je uw mensturatiecyclus kunt invullen alles ingevuld en zou de volgende keer op 9 november ongi moeten worden.
    volgens de gyni zou ik al mogen testen van 4 nov. Is dit dan niet wat te vroeg?

wie kan mij helpen met mijn berekening?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wanneer ik je onderschrift lees, klopt het wat de gynae zegt. NOrmaliter wordt je ongesteld 14 dagen na je eisprong. Lees hier inseminatie op 20-10 plus 14 dagen dan zit je op 3-4 november.

Dan ga ik er uiteraard van uit dat de inseminatie is bepaald middels echo's van je eitjes....

3. roosmeiske

roosmeiske Actief lid

27 okt 2012
    139
    0
    0
    ja ik heb op 18 okt. een echo gehad waarbij 1 van de eitje een grote had van 18 mm. diezelfde avond heb ik dan een spuit moeten zetten en 2 dagen later ben ik geinsimineerd (20 okt) toen zei de gyni dat ik mocht testen op 4 nov.

dus de test op de site klopt niet? en ik zou dit weekend ongi moeten worden?

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Je kan echt het beste van de gyn uitgaan idd
    Gemiddel word je 14 dagen na je ei ongi...

Het ligt dus aan het moment van je ei
    En zoon berekening is globaal, die weet natuurlijk niet precies wanneer je ei is

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Geen enkele vrouw functioneert hetzelfde, geen enkele vrouw voldoet aan het gemiddelde... daarom kun je beter op de woorden van je Gyn afgaan dan op zo'n calculator op een site. Die weet immers niet wanneer je je ei hebt gehad enzo.

Deel Deze Pagina