M'n borsten zijn zo groot geworden! Nu al! En het is nog maar zo pril.. Ze zeggen dat je borsten gedurende 9 maanden blijven groeien. Ik heb cup E en nu al F volgens mij. Ze zijn echt een stuk steviger en heb duidelijker aders erop. Zijn er mensen die dit ook al hadden na 5 weken en 5 dagen? Ik sta er echt van te kijken. Aan de zijkant zijn ze ook ook echt gevoelig... Is dit normaal?
Ja dat kan heel goed zo zijn. Misschien dat je er over een paar weken een tijdje geen last van hebt. Maak je geen zorgen. Ik kon ook al snel mijn eigen bh's niet meer aan
Hoi, Heel herkenbaar. Ik heb bij 6 weken zwangerschap maar nieuwe bh's aangeschaft omdat mijn ouden niet meer pasten en/of niet meer lekker zaten. Nu na 11 weken, nog steeds veel last van pijlijke en gespannen borsten, als heb ik wel het idee, dat ze niet meer veel groter worden. Groetjes
Hoi Robin, Hoe kan het dat jij eind november al een echo hebt? Dat wil ik ook.... Moet nog zo lang wachten!
beste .... ik ben 6 weken en vier dagen en heb al een zwangerschap bh moeten kopen die dingen reizen de pan uit. ja ik herken dat. draag wel een goede bh is beter voor je borsten gr cynthia
ja hoor, bij mij ook al bij 5 weken, dan is je lichaam er optijd bij toch? tip: koop een zwangerschapsbh, zit veel lekkerder en je hebt er die meegroeien zodat je niet steeds een nieuwe hoeft te kopen. geen beugels vanwege de groei van de melkklieren. en goed insmeren he, om striae tegen te gaan!
Ik heb er net ook een topic over geopend. Ook ik heb enorm pijnlijke borsten en mijn tepels doen ook zo pijn smeren tegen striae hoeft voor mij niet meer, dat heb ik al gekregen in mijn pubertijd @ Haarlem03 ik heb volgende week ook al een echo! Bij 8 a 9 weken is dat. Weet namelijk niet precies meer wanneer ik voor het laatst ongesteld was (ivm een verhuizing).
Hier ook al vanaf het begin hoor! ben ook echt al uit mn bh´s gegroeit... vooral idd de zijkant doet zeer...als ik lig moet ik mn borsten ook echt even `goed` leggen zeg maar...doet echt zeer! ben ook echt blij als ik mn bh uitkan!
nou ben nu over de 24 weken zwanger heen en mijn borsten zijn niet echt gegroeid maar nemen meer een andere vorm aan... de beugelbh's die ik altijd heb in maat 85b kan ik niet meer aan maar de voedingsbh's en zwangerschapsbh's maat 85b kan ik weer wel aan ook dit is voor iedereen verschillend denk ik
Mijne zijn super gegroeid! Zelfs zo erg dat mensen in mijn omgeving het steeds tegen me zeggen En ik had al niet van die kleintjes hahah De pijn in mijn borsten is gebleven tot week 14 geloof ik. Nu zijn ze nog wel gevoelig, maar doen ze zeker geen pijn meer!
Zo, die van mij doen echt ontzettend zeer! Vlak na de eisprong begon het al dus heb nog ff te gaan, althans dat hoop ik Heb ook het idde dat ze al flink gegroeit zijn, de cups lijken te klein te worden. Zodra ik thuis kom en mijn BH uit doe doet het verschrikkelijk zeer. Na 10 minuutjes neemt de pijn iets af, maar blijft gevoelig. Moet eerlijk zeggen dat ik wel blij ben met dit symptoom, teken dat het goed zit met de hormoontjes