Ik heb nu al een paar dagen dat de rechterkant van mijn buik gevoelig is. Het doet niet echt heel erg zeer maar als ik hoest of diep zucht dan voel ik het en af en toe steekjes. Nou zou ik deze week wel mn eisprong (gehad) kunnen hebben maar het is nu al vanaf maandag. Zou het met de eisprong te maken kunnen hebben?
Dat zou dat best kunnen ja. Ik heb ook altijd rond mijn eisprong een paar dagen steekjes. Heb je ook van dat rekbare slijm gehad? Dat duidt er ook op dat je je eisprong gehad hebt.
Hoi dit zou inderdaad kunnen. Ikzelf voel enkel mijn eitje springen. Dit duurt enkele minuten, en ik voel het aan de steken linksonder in mijn buik.
Ja, dat had ik maandag of dinsdag. Maar ik vind het zo raar dat ik nu nogsteeds een beetje pijn en steekjes heb. Dat heb ik nog nooit gehad. Maar als er meer mensen zijn die dat wel is hebben zal het wel goed zitten.
Ik heb altijd een paar dagen voor en een paar dagen na mijn eisprong steekjes. En je rekbare slijm kan ook vóór je ei komen, dus het zou bijv. ook zomaar zo kunnen zijn dat je woensdag je ei hebt gehad. Dus...don't worry .
Klinkt herkenbaar idd. Bij mij leek het wel ski-schansspringen deze maand! Wel handig want zo weet je wel dat je flink aan de klus kunt
Nou ik ben toch maar naar de dokter gegaan gisteravond want het bleef maar zeuren. Urine ingeleverd en ik moest vanmorgen nog terugkomen. Ze dachten aan een beginnende blindedarmontsteking maar daar had ik verder te weinig klachten voor. Eigenlijk weten ze niet wat het is nu. Eisprong zou nog kunnen maar dat duurde dan wel lang vond ook de dokter. Ik moet nu pijnstillers nemen en als het van de week nog niet over is weer terug naar de dokter.