Weinig seks toch zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by kleintje88, Feb 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik vroeg me af of er mensen zijn die vrij weinig seks hebben gehad maar toch zwanger zijn geraakt?

Wij hebben opzich best goed geklust ik zou de 18/19 de mijn ei hebben gehad en we hebben 14, 15, 16, 17 Februari geklust 18de waren we wel bezig maar het lukte niet bij mij :( en gisteren was vriendlief niet lekker.... Conclusie: volgens de banner heb ik de meest vruchtbare dag gemist :(

Zal er nu toch wel kans zijn? En is er iemand die ook met weinig klussen toch zwanger is geraakt?

Vanavond zullen we misschien toch nog wel klussen (baat het niet dan schaadt het niet :p ) maar vooral omdat we het gewoon leuk en lekker vinden!

Dus mensen die met weinig klussen toch zwanger zijn geworden meld je :p

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Is het de 18 bij hem wel gelukt?Want das natuurlijk het belangrijkste. ;)

Als je de 18e zo ongeveer je ei hebt gehad, heb je de dagen daarvoor in ieder geval goed geklust hoor!

En de maand dat ik zwanger werd heb ik maar 2 keer geklust. :)
    1 keer dag voor m'n ei,en een weekdaarvoor ofzo. :)

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Haha als het bij hem lukt moet het bij mij ook lukken anders hebben we er niks aan :p
    Hij wilde er gewoon niet in, mijn "poort" was gesloten :)
    Hij riep al sesam open u maar helaas het was het verkeerde wachtwoord ;)

Ach dan is er nog hoop ;)

4. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Nou meid....laat ik het zo zeggen:
    Je hebt in ieder geval (veel) meer geklust dan ik heb gedaan in de maand dat ik zwanger raakte van mijn dochtertje, dus wees gerust ;)

5. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Ooooh dat bedoel je sorry! :oops:
    Dacht dat je bedoelde dat je 'hoogtepunt' niet lukte snap je. ;)
    Haha sesam open u! :)

Maar er is idd zeker nog hoop! :D

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

er is absoluut hoop, ik ben zwanger geworden op een dag dat het volgens calculators e.d niet kon.

bij de online zw.test kreeg ik ook steeds een lage kans op zwangerschap, ondanks de posi testen en het overtijd zijn, want ja, ik had maar 1x seks gehad en dan ook nog eens buiten mijn vruchtbare dagen :)

7. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

Dec 17, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    De maand dat ik zwanger ben geworden hebben we rond de dagen dat ik vermoedde dat ik vruchtbaar was maar 1 keer geklust en ik had nog griep ook! Maar ik moest en zou mijn kans wagen.
    En je ziet mijn banner!
    Het kan dus absoluut. Hoop dat het raak was voor je

8. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

Jan 11, 2008
    1,520
    0
    0
    Hoe ik mijn eerste zwangerschap zwanger ben geworden is ons nog steeds een raadsel. Het leek wel een onbevlekte ontvangenis; ik zat in een ontslagtraject, was even 2 weken met de pil gestopt (heeeeel lang verhaal) om even weer juist te kunnen starten en we kunnen ons niet eens herinneren wanneer we het gedaan hebben :rolleyes: . Toch was ik zwanger :D !

9. Roxanne81

Roxanne81 Lid

Dec 17, 2008
    85
    0
    0
    hoi hoi

ik denk idd dat ook dat je wel goed geklust heb :D

je moet ook niet elkedag wat doen heb ik me laten vertellen dit is niet goed voor het zaad wat er al zit
    ik heb me laten vertellen dat je om de 2dagen het beste is

liefs Roxanne

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    volgens de gynaceoloog waar ik bij ben geweest maakt het niet uit als het zaad van de man goed is...
    (waar we maar even van uit gaan)
    En dus zou je iedere dag seks kunnen hebben als
    je wilt..

Ach ja we wachten wel af :)

11. borntotry

borntotry Actief lid

Jan 11, 2009
    132
    24
    18
    Nieuw Vennep
    @ kleintje 88: lees anders maar eens de informatie topics over "vruchtbaarheid" en "we vrijen al jaren verkeerd"
    daarin word uitgelegd dat als je net voor je eisprong gevreeen hebt je de grootste kans hebt om zwanger te raken, (dat is dus wat je gedaan hebt)het zaad van een man kan langer blijven leven dan een eicel dus probeer je niet teveel te focussen op die 2 "meest vruchtbare" dagen ook omdat je meer vruchtbare dagen kunt hebben.

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ja dat heb ik al vaker gelezen maar ik was gewoon benieuwd of er mensen zwanger waren geworden met maar weinig x seks etc ;)

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wij hadden de laatste ronde maar 2 x sex gehad en zie het resultaat ik had het ook echt niet verwacht. Was er deze maand ook helemaal niet mee bezig.

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik ben er deze maand ook niet zo heel veel mee bezig geweest...
    Tja tuurlijk wel vlak voor de vruchtbare dagen / eisprong seks gehad maar verder eigenlijk vrij weinig...
    Heb ook een veel rustiger gevoel dan dat ik normaal had en heb nu zoiets van nou ja we zien wel als het komt dan komt het...

15. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Was bij mij ook zo. Juist in de maand dat ik er niet zo mee bezig was en ineens vrede kon hebben met het feit dat mijn zusje zwanger was en ik me daarop verheugde (zelfs de voordelen kon zien van nog even niet-zwanger zijn) en dus ook niet bezig was met welke dagen ik vruchtbaar zou zijn of niet, is ons dochtertje verwekt (ook maar 2x seks gehad die maand). Het gekke was dat we na de vrijpartij ineens allebei het gevoel hadden dat wel eens raak kon zijn.
    Heb dit echter snel los gelaten en zelfs toen ik al na een paar dagen na de vrijpartij strontmisselijk werd, moest overgeven en knallende hoofdpijn kreeg (en een stemmetje in me zei dat ik zwanger was) wilde ik dit niet geloven. Dacht een stevige griep te hebben. Ik kon/wilde het niet geloven. Ik heb toen ik de test deed een uur lang vol ongeloof naar de teststick zitten staren, hahaha.
    Heb pas na 3 tests (over 6 dagen verspreid) durven geloven zwanger te zijn.

Ik ga voor je duimen kleintje88!

Share This Page